16

16.7K 737 29
                                    

Vanesa Roberts

Eliot je sedeo na podu sa pićem u ruci, raskomotio se čovek.

- Hoćeš li mi reći šta sam uradio ili da nagađam?

Namrštim se ali rešim da mu se pridružim na podu.

- Pa prvo . . .

- Ima više od jedne stvari?

- Da, zašto se ponašaš kao kreten?

- Ne ponašam se.

- Da, ponašaš se. Ne razumem čemu onakvo ponašanje.

- Kakvo ponašanje?

- Eliote ne glupiraj se, lepo sam ti rekla da te neću varati, ne razumem čemu ona šarada od malopre. Ja nisam neko koga ćeš vodati okolo, nisam pas!

- Vanesa ti si moja i želim da svi to znaju, nije to nikakvo vodanje niti šarada.

- Ja sam osoba, ličnost, žena sa karijerom, ne želim da me ljudi vide kao tvoju devojku već kao doktora. Karijera mi je veoma bitna, to je jedino što imam.

- Mislio sam da sam ti ja najbitniji – sklonio je čašu i podigao se na kolena.

- Ti si neko koga ne mogu predvideti.

- Šta to znači?

- To znači da se pitam.

- Vanesa budu jasnija.

- Da li si nekad razgovarao sa nekim o meni?

- Ne.

- Sigurno? Priseti se malo bolje, ona je lepa, plava i zove se Jasna.

- Molim?

- Posetila me je danas.

- Jasna je razgovarala sa tobom?

- Da, želela je da tvoja "skoro sestra", ja, razgovara sa tobom.

- Ne razumem.

- Šta ne razumeš? Želi da razgovaraš sa njenim suprugom i ubediš ga da više nećeš spavati sa njegovom ženom – izgovorila sam pomalo zajedljivo.

- Slišaj ne znam šta ti je Jasna rekla ali među nama nema ničeg, to je prošlost.

- Znam, svesna sam toga da imaš prošlost i da si . . . spavao sa ženama - progutala sam knedlu.

- Ali imam problem sa tim što razgovaraš sa strancima o meni, konkretnije sa ženama koje krešeš.

- Krešem? – nasmejao se.

- Da, i ne vidim kako je to smešno – sad me već ljuti.

- Upotrebila si reč kresanje, svaka čast.

Na ovo nisam želela da odgovorim.

- Zar nisam bio dovoljno jasan u vezi nas dvoje Vanesa?

- Očigledno nisi.

- Pa kao prvo ne pričam nikome o tebi, ne razgovaram uopšte o svom privatnom životu. Ja proizvodim oružje jesi li nekad razmišljala o mom poslu?

- Jesam.

- Pa on nije sjajan, stalno sam na oprezu i trudim se da što manje eksponiram tebe i moju majku, treba ljudi da znaju ko ste ali ništa detaljnije.

- Nisam nikad razmišljala o tome.

- Onda razmisli.

- Kako onda Jasna zna da me je tvoja majka usvojila?

- Ne znam ali saznaću u to možeš da budeš sigurna.

Samo moja 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin