-Bunico! Buunicoooo!
Strigam disperat ca din gură de şarpe şi tot ce pot să realizez e că nimeni în casa asta nu mă aude niciodată. M-am lăsat bătut în legătură cu strigatul şi am coborât nevos scările. Treptele vechi scârţâiau sub greutatea picioarelor mele, dar de această dată le-am ignorat.
-Ăh, bunico? am intrat val-vârtej în bucătărie pregătit să îmi testez corzile vocale asupra bunicii mele când am dat peste cel mai înfricoşător tablou din toată viaţa mea.
-Intră, Chris!
Am păşit nesigur în bucătărie neştiind cum să reacţionez. Bunica mea dansa tango cu pisica chiar în mijlocul bucătăriei când am întrerupt-o eu.
-Ce se întâmplă aici?! mă uit exasperat în jur. Şi.. ce naiba, bunico, aştia sunt boxerii mei? am arătat uimit spre pisica persană a bunicii.
Am apucat pisica din braţele femeii şi am întors-o pe toate parţile ca să o examinez.
-Îmi testam doar calităţile de dansatoare cu Riky, nu e nimic deplasat. Dă-o încoace! îmi înşfacă pisica din braţe, iar apoi îmi trage o privire străfulgerătoare.
-Da, sunt boxerii tăi. Ai atâtea perechi nefolositoare şi m-am gândit să împrumut una, dacă nu te deranjează.
-Normal că mă deranjează!! Perechea asta era preferata mea, mă smiorcăi ca un copilaş căruia i s-au furat bomboanele.
-Atunci poţi să o iei înapoi, îmi aruncă perechea spre mine imediat ce a dat-o jos de pe pisică.
Sar ca arsul făcând câţiva paşi în spate.
-Îhh, cum aş mai îmbrăca perechea asta acum când ai imbracat-o şi pe pisică cu ea?? mă uit scârbit spre bunica mea care nu pare deloc deranjată de nemulţumirea mea.
-Aşa de uşor cum ai îmbrăcat-o şi până acum, îşi dă ochii peste cap şi îmi întoarce spatele plecând. Adolescenţii ăştia şi ifosele lor! o aud şoptind.
Pufnesc iritat în timp ce mă aplec spre perechea de boxeri aflată pe jos. O iau de pe podea cu buricele degetelor având grijă să nu mă ating prea mult de aceasta. Imediat ce mă ridic perechea mea favorită ajunge la gunoi aruncată de mine. După câteva minute de reculegere am urcat la mine în cameră şi am decis că e timpul pentru un duş.
Mi-am extras din dulap o pereche de boxeri, iar când am vrut să-mi scot şi altceva de îmbrăcat soneria telefonului meu mi-a atras atenţia. Mi l-am scos din buzunar şi am constatat că Trix e cea care mă sună.
"Hei, Chris! Ce faci pe la 6? "
"Ăhh, mai nimic. De ce? "
"Super! Vrei să ieşim? Mi-a fost dor de tine şi de oraş şi nu am deloc stare acasă."
"Nu ştiu, Trix. Mama trebuie să vină acasă şi.."
"Să nu aud scuze, Chris. Ştiu că o poţi rezolva cu mama ta. Am mare nevoie să ne vedem, nici nu-ţi imaginezi."
"Ok. " cedez. "Atunci vin să te iau la 6, să fii gata. "