-8-

229 17 2
                                    

Harry's Pov

"Nou uhm"  Begin ik en ik haal even diep adem. "Bij Louis' en mijn aparetment gebeuren er de laatste tijd veel rare dingen" Ik zie Niall fronsen.

"Er wordt steeds de tekst "Help" Geschreven. Eerst was het met stift op de muur, dan kon ik nog wel halen, maar nu is het ook in de kast gekerft" 

Opeens schiet Niall in de lach 'Haha, leuk grap! Je had me daar even!" Lacht hij "Het is geen grap" Zeg ik zachtjes "Het is echt waar."

"Je mag nu wel stoppen met de grap, ik weet al dat het een grap is!" Lacht hij. Ik kijk hem alleen gekwetst aa.

Zonder ook nog maar een woord te zeggen loop ik weg.

-

Tijdens de lessen heb ik Niall lopen negeren. Hij probeerde eerst nog met me te praten, maar later is hij erachter gekomen dat het geen nut heeft. 

-

Tijdens de pauze ga ik weer zoals gewoonlijk naar Louis. Ik ga bij hem zitten aan de tafel , waar Liam en Zayn ook zitten. 

Ik ga naast Louis zitten "Hey"  Zeg ik tegen hem. 

"Hey" Antwoord hij, en hij drukt een kusje op mijn wang. Ik glimlach, maar die is al snel weg als Niall bij ons komt zitten. 

Ookal hebben Niall en ik ruzie, Niall is nog steeds bevriend met Liam, Zayn en Louis.

Ik negeer Niall zoals ik al de rest van de dag doe, en ik begin met Louis te praten. 

Als de bel weer gaat, sta ik op. Ik zie Louis nog fronsen als ik zonder Niall weg loop.

-

Als de laatste bel van de les gaat, loop ik zo snel mogenlijk de les uit. Ik loop naar buiten, waar Louis al bij zijn auto staat te wachten.

"Hey"Zeg ik. Ik geef hem een knuffel, en een kuskje op zijn lippen. 

"Hebben jij en Niall ruzie ?" Vraagt Louis aan mij, terwijl we in de auto stappen. "Soort van" Mompel ik zachtjes. "Wat is er dan gebeurt ?" 

Zachtjes bijt ik op mijn lip "Nou uhm, ik hem verteld over de teksten en hij dacht dat het een grap was. " Zeg ik "En uhm, toen heb ik hem de hele dag genegeerd" 

Louis begint te rijden "Waarom heb je het hem verteld?" Vraagt hij aan me. Ik haal mijn schouders op "Ik vond het wel fijn dat hij het weet" 

Louis zegt niks, en hij rijdt naar ons appartement.

-

Als we bij het apparetement aan komen, stap ik uit, en loop ik naar binnen. 

Ik doe mijn jas en schoenen uit, en loop naar boven. Ik leg mijn tas op onze kamer, en ik ga op bed zitten. 

Louis komt ook de kamer binnen en hij zet zijn tas weg. "Louu kom knuffelen!" Zeg ik smekend. "Kan ik, jij moet toruwens zo werken" Zegt hij tegen me.

Ik zucht "Pleas, het is maar eventjes" Zeg ik. Ik zie hem twijfelen, maar hij knikt dan toch.

Hij komt naast me liggen en ik ga dicht tegen hem aan liggen. Hij slaat zijn armen om me heen.

Ik sluit mijn ogen, en zonder dat ik het weet val ik langzaam in slaap.

-

Ik schiet opeens wakker, en merk dat Louis in slaap is. Ik kijk op de klok, het is 7 uur. Shit.  Ik ben veel te laat voor mijn werk. 

Zonder Louis wakker te maken stap ik uit bed. Snel kleed ik me om, en ren ik naar benden. 

De supermarkt is hier dicht in de buurt, dus ik kan wel lopend.

Snel doe ik mijn schoenen aan, en ren ik naar buiten.

-

Hey!

Ik zal wat minder vaak updaten, omdat de vakantie (Bij mij dan) voorbij is. :(

Comment/Vote/ Follow ?

[Goal: 3 votes / 3 comments] 

The demon in side him -L.S  (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu