Witajcie Elfki i Elfy (chyba nie)!!! Nie znacie mnie bardzo, ale dzięki temu...CZEMUŚ, macie większą szansę mnie poznać. Sooooo...dostałem nominację od bardzo miłej Elfki, czyli od MOD-MAJ! Pozdrawiam. Więc czas odpowiedzieć na jej pytanka!
1.Masz jakieś zwierzę? (rodzeństwo się nie liczy)
Eh. Jakby ci to.... mam Itana (tak wiem rodzeństwo się nie liczy). Ale oprócz tego. Konia, jelenia, sarnę, psa, papugę, chomika, świnkę morską, myszkę, szczurka, orła, sokoła...(KILKA GODZIN PÓŹNIEJ)...pancernika, koliberka i leniwca. :D Mam nadzieję, że wspomniałem o wszystkich. O NIE! Jeszcze *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip(to jest cięcie, ok?)*
2. Jaka była twoja ulubiona lektura?
A....A....a co to jest...le...lek...lektura? AAAAAAAAA to co muszą tłuc te bidne dzieciaki w szkole! Te książki takie te! To.....chyba...eeeee....DAJCIE MI CHWILĘ! *piiiiiiiiiiiiiip*
3.Czy lubisz bitą śmietanę? Bo ja nienawidzę!
Nope. Nie. No. Nie lubię. Wolę lembasy. Tylko. Nie ogarniam bitej śmietany. To taki...jogurt....ale...dmuchany? Co?! Nawet nie wiecie jak to dziwnie brzmi. Za to lubię naleśniki. Heh. Naleśniki są spoko. *piiiiiiiiiiiiiiip*
4.Jaka jest twoja fobia?
Ciasne pomieszczenia! CIASNOTA TO ZUOOOOOOO! Mam dwie fobie. Ciasnota i....eh...ryby.....(tutaj po prostu przerwa na śmiech) Nie śmiej się. Ja wim,że się miejesz. Wiem to. Nie śmiej się. Ja to widzę. Ty tam. Za telefonem albo laptopem albo komputerem albo workiem kartofli. Nie! Nie! Nie otwieraj ust. Nie parskaj śmiechem.
5. Jeśli miałbyś być potworem to jakim?
KTO WYMYŚLA TE PYTANIA! Ekhm. Chciałbym być...tym...
BARDZO ŁADNY SMOK! A! Wracając do pytania o zwierzętach*piiiiiiiiiiip*
6. Malujesz się na codzień? (Dla Legolasa...hm...też.Myślę, że Legolas maluje sobie brwi)
Serio? Dzięki! To,że mam takie piękne brwi to nie znaczy,że je maluję!
7. Lubisz Thranduila?
Jak. Można. Nie. Lubić. SWOJEGO OJCA! Kurcze Lego, weź na wstrzymanie. Khm...tak, lubię.
8.Ile razy byłeś w szpitalu? (w sensie, że na co najmniej pięć dni)
7 razy. Wszystko doskonale pamiętam. Pierwszy raz jako dziecko. Przez to mam bliznę na wardze. Zrobiona po upadnięciu na kamienie. Drugi raz, problemy z płucami. Ale wszystko powiodło się pomyślnie. Trzeci raz uderzenie głową w ścianę.(nie pytajcie) Czwarty raz po potrąceniu przez samochód. Piąty raz po prawie uduszeniu się sznurkiem przez debili z klasy(zmieniłem po tym szkołe) Szósty raz po spadnięciu z dużej wysokości. A ostatni raz znowu potrzebowałem kolejnej operacji na płuca. (Co do MOD-MAJ. Jezu. Współczuję. Naprawdę.)
9.Lubisz wspinać się po drzewach? Jeśli tak to po jakich najlepiej?
UWIELBIAM!!!!!!! Po wysokich! Po wierzbach, albo dębach!
10. Lubisz gąbki? Takie do mycia?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, OK? To jest bardzo normalne, ale...ładnie pachną...
11.Co jadłeś dziś na obiad?
Lembasy...dużo lembasów....
12.Masz chłopaka/dziewczynę, stan zakochania czy może singiel?
Singiel, ale wiem,że na mnie lecą!
13, Tańczyłeś/łaś kan-kan?
A kto nie tańczył!? *puszcza muzykę do kan- kana*
14. Kogo mam zabić ze swojej książki?
Tego Agarüena...czy...jak mu tam.... ALE NIE MNIE!!!!!!!!!!!!!!!
Ok. W taki sposób dotarliśmy do końca!Jak dobrze. Szybko poszło. Jak się cieszę. Niedługo opublikuję pierwszy rozdział swojej nowej książki. (Napewno wszyscy będą czekać [ach ten sarkazm]) Dobra. W takim razie. Pa.