[ХӨДӨӨНИЙ ЭХНЭР] 2Р ХЭСЭГ

113 8 5
                                    

[ХӨДӨӨНИЙ ЭХНЭР] 2Р ХЭСЭГ
   Өглөө нь нүд нь хавдсан,шархалсан би гэрээс дутуу нойртой гараад гүйвээ! Бас л бороо. Дусал дуслаар. Гарцны гэрэл анивчин унтарч асаад байхаар нь гүйгээд гарав,гэтэл өөдөөс минь томоос том гэхчинэ аваарын том машин ирэхийг харсан мөртлөө би харж зогссоор л байв...
Марк~Чи чинь *татах*
Машин *диддд дид диддд*
Санхи~Чи зүгээрүү? Юугаа бодож явахаараа ийм байдалд ордог байна?
Би~ бурхан минь
Марк-Чи зүгээрүү? Бэртэж гэмтээгүй биз??
  Үргэлж л энэ хоёр явах юм,үзэн ядаж байна.
Би~ Сая хараагүй юмуу? Аврах шаардлага таньд байсан юмуу?
Марк~ Бонжү чи намайг буруугаар ойлгосон байна шүү дээ,Санхи бол миний..
Би~Мэднэ за юу? *уйлах* надад битгий сайн ханд,би таниас сэтгэлээ татна таныг гэх зүйл үхсэн за юу?? Ииииии
  Чи чинь юу хийгээд байна аа! Ямар жоохон хүүхэд биш зам дээр
*босоод* хувцасаа гөвөн Марк ахад атгуулсан гараа татан нулимсаа бороотой холилдуулан сургуульруу алхлаа.
Мину~Чи чинь яагаад эмороод байгаа юм? Ус тэнгэр далайг эзэгнэдэг болчихоо юудаа?
Хэжон~ Чшш гэм!
Сухёг~ Дандаа нороостой! Чамд нэг муу юм тохиолдоо юу?
Сомин~ Ялтачгүй улирал,цаг агаар...
  Би~яаа!
Бүгд~ *Цочих*
Би~Хүн ийм аймар гунигтай хэцүү ирж байхад та нар ингээд байхдаа яадаг юм бэ? *нулимс цийлэгнэх* найзууд нэгнээ аргаддаг биздээ? Та нар бүүр дооглоод энийг чинь үзэн ядаж байна за юу?
Сомин,Хэжон~ Бонжү бид нар зүгээр л
Би~ Зүгээр л үү? Хмм :/ гомдмоор юм
  Цүнхээ аваад багш нарынхаа хажуугаар салхи татуулан нүүр бууруулан өнгөрөх нь тэр.
  
Энэ үед Марк:
  Яагаад Бонжү гэнэт уулзчаад ингээд байгаа юм бол? Би түүнийг  анзаарвал арьс нь цагаарч,хичээлийнх нь дүн сайжирч, хөөрхөн бас загварлаг эгдүүтэй болж. Энэ үгсийг түүнд хэлэх юмсан.

Сургуулийн дээвэр дээр суугаад ,чихэвчээ зүүгээд гүзээлзгэнэтэй сүүгээ уух мэдрэмж бол хэнийг ч мэдрэгдэхгүй сайхан мэдрэмж шүү. Хичээлээ над шиг цонхлож байгаа хүн үзэгдсэнгүй. Би угаасаа Марк ахад хаягдчихсан юм байна өө...
Би~ Ааашшшш! Тэр нэг завхарсан хүүхний хөл гарных нь ясыг хуга хуга мушгих юмсан.
  Миний хажууханд нэгэн залуу яг адилхан гүзээлзгэнэтэй сүү барьчихсан,чихэвч зүүсэн аятай:
БэмБэм~ Хэнийг тэгтлээ үзэн ядаавээ?
Би~ Нэг эмэгтэйг?
Бэмбэм~Хүн хардаад уу?
Би~ Бишээ *сандрах*
Бэмбэм~ *ундаагаа уунгаа* харваас илт байна би эмэгтэйчүүдийг мэднэ.
Би~ Тийм байх нь чамайг би харж
Бэмбэм~Би шилжиж ирсэн юм. Эндхийх үнэхээр уйтгартай юм!
Би~ чи гадаад царайтай юм байна.
Бэмбэм~Угаасаа гадаад би энд шийтгэлээр ирсэн юм,энд төгсөх гээд
Би~ Шийтгэлээ сайн хийхгүй бол энд байгаа л байх нь тиймүү? *босох*
Бэмбэм~ Ммхн,хаачих нь вэ?
Би~ Харьлаа!
Бэмбэм~ Намайг Бэмбэм гэдэг чамайг
Би~ Бонжү гэхэд болноо
Би~ дараа уулзая!

Хотын залууд дурласан хөдөөний охин Where stories live. Discover now