4. Důvod - část první

321 50 10
                                    


Gastón: To snad není pravda. Jak jen mohla?

Matteo: Ámbar je schopná všeho, ale tohle je moc i na ni. Na druhou stranu znám Lunu. Moc dobře vím, že by nelhala.

Nina: Musíme to nahlásit. Požár plochy je velká věc, tohle nejde jen tak zamést pod koberec. 

Matteo: Ne! Hlavně to ne. Musíme udržet celou věc pod kontrolou. Navíc, myslím, že Ámbar je dostatečně potrestána tím, co slyšela na kazetě. Proto byla tak nesvá.

Gastón: Matteo má pravdu Nino, Ámbar si toho taktéž protrpěla hodně.

Nina:  Vůbec se mi to nelíbí kluci, ale dobře.

Gastón: Fajn. Sejdeme se zítra v Rolleru?

Matteo: Jasně.

________________

Přišel jsem do Jam&Roller, kde už na mě čekali Nina a Gastón. Moji pozornost ale uchytilo dění u baru. Simón se s Ámbar vroucně líbal, jako kdyby nebylo zítřka. Byl jsem rád, konečně si k sobě našli cestu. Jsem si jistý, že kdyby to Luna viděla, měla by z nich obrovskou radost. Bože, jak moc mi chybí. Zbyla tu po ní velká díra, kterou nic nevyplní. Přistál jsem opět s myšlenkami Zemi a přisedl si k Nině a Gastónovi. Po chvíli nám přišel Simón.

Simón: Ahoj višichni, jak se máte?

Nina: Pořád stejně mizerně.

Matteo: A co ty? Nechceš se nám, já nevím, třeba s něčím svěřit? S něčím velkým?

Simón: Tak dobře, chodím s Ámbar.

Nina: Gratuluju!

Gastón: Už bylo na čase kamaráde!

Matteo: Gratuluju Kytaristo.

Simón: Díky moc lidi.  Mám ji velmi rád. Víte Ámbar sice má své chyby, ale září jako Slunce. A tohle Slunce mi hodně zpříjemňuje pobyt na Zemi, zatím co je náš Měsíc pryč.

Matteo: Chápu tě, když jsem byl s Ámbar byl jsem zahalen jejím světlem. Vždy musela zářit. Potom ale přišla Luna. Její měsíční svit a energie mě jednoduše okouzlili a zastínili Ámbařino světlo.

Simón: Luna učarovala nás všechny. Ještě bych vás chtěl poprosit, abyste před Ámbar nemluvili o požáru ani o kazetách. Je to pro ni velmi citlivé téma, navíc si své chyby moc dobře uvědomila. Změnila se.

Matteo: Dobře, to jsem rád. Simóne, můžeš na chvilku?

Simón: Jasně.

Zvedl jsem se a šli si sednout mimo dosah ostatních.

Matteo: Nemáš nějaké novinky o Luně?

Simón: Bohužel ne, nic nového nevím. Když už jsme narazili na tohle téma, jak jste daleko s kazetami?

Matteo: Včera jsme slyšeli Ámbařinu kazetu.

Simón: Až budeš poslouchat další kazetu, možná bys měl zůstat sám. Bude to poměrně dost osobní. A pro tebe asi i náročné.

Matteo: Jsem na řadě?

Simón: Hodně štěstí.

Poplácal mě po rameni a vrátil se za Ámbar, pokračovat tam, kde předtím skončili.

Gastón: Co jste probírali tak dlouho?

Matteo: Snad nežárlíš.

Gastón: Na Simóna? Děláš si srandu že?

Matteo: Každopádně, říkal že při poslouchání další kazety bych měl zůstat sám.

Nina: Jsi další?

Matteo: Vypadá to tak. Byli jste se mnou od začátku, chci abyste se mnou zůstali i teď.

Gastón: Jsi si jistý? Jestli je na řadě tvoje kazeta, možná bys to rád slyšel v soukromí. Může to být dost osobní.

Matteo: Jsem si jistý, chci vás u toho mít.

Gastón: Takže zase u mě?

Nina, Matteo: Ano.

________________

Přišel jsem ke Gastónovi domů. Celý den myslím jen na tu pitomou kazetu a její obsah. Co jsem Luně udělal? Nikdy bych jí úmyslně neublížil, tak proč jsem na kazetě? Sakra já ji miloval. Stále ji miluju. Pořád jsem si v hlavě přemítal vše, co se mezi námi stalo.

Gastón: Jsi připravený?

Matteo: Na tohle nikdy nebudu připravený. Je to moje holka. Miluju ji víc než cokoliv jiného. Nejde poslouchat její hlas, aniž bych necítil ukrutnou bolest a pocit viny.

Gastón: Já vím, pro nás všechny byla velmi důležitá.

Matteo: Stále je. Není mrtvá. Věřím, že je naživu.

Nina: Luna je silná. Jsem si jistá, že je v pořádku.

Matteo: Víte, než zmizela, nebylo to mezi námi nejlepší.

Nina: Já vím, Luna se mi svěřovala. Prý jste se hodně hádali.

Matteo: Ano, ale vždy jsme se usmířili. Stejně tak před jejím zmizením. Gastóne, pusť to. Chci to mít za sebou.

Gastón: Jak jsi přeješ kamaráde.

„Jak vidím, stále posloucháš. A tak to má být, jestli mně chceš pochopit. Dobrá zpráva je, že jsi v půlce mého příběhu. Už jen půlka zbývá, aby ses dozvěděl celou pravdu. Víc dobrých zpráv nečekej, dnes to moc veselé nebude".

„Přejdeme tedy rovnou k věci. Subjektem dnešní nahrávky nemůže být nikdo jiný než samotný Matteo Balsano."

„Matteo Balsano. Král plochy, nejpopulárnější student naší Blake South Collage. Velmi pohledný, inteligentní a sexy kluk s obrovským talentem a vysokými ambicemi. Idol snad všech holek, které ho kdy spatřily. Byl jsi nejlepší ve všem, co jsi dělal, je tomu tak? Kluci chtěli být tebou a holky zase být s tebou. Jen škoda, že ses stále díval na věc ze špatného úhlu. Proto jsem tu já, abych ti ukázala i jiný pohled na svět. Hošánku, vítej na své kazetě."

Ahoj všichni! :) Chci vám poděkovat, že tenhle příběh už má 2k přečtění!♥ Jste skvělí♥☺. Doufám, že se vám líbila dnešní část. Nezapomeňte hlasovat, komentovat a sdílet příběh dál. Vaše zpětná vazba je pro mě velmi důležitá. Mám vás moc ráda♥♥♥ strange_little_girl

When life hurts - Soy LunaKde žijí příběhy. Začni objevovat