Historia Suzan Moro

48 1 2
                                    

Pewna dziewczyna która nazywała się Suzan Moro była zwykłą dziewczyną ze wsi. Gdy była bardzo mała w jej kraju trwała wojna. Musiała rozstać się ze swoimi rodzicami. Trafiła do pewnego miasteczka Minam, z tamtąd pojechała do domu oddalonego o 15 mil od Minam. Było to Pustkowie mieszkała tam z Jeremim  Milan który był psychicznie chory. Bardzo się go bała lecz musiała z nim mieszkać oraz dorastać. Pewnego dnia  Jeremi wziął sznur i powiesił się na drzewie obok domu. W tym o to dniu w domu została tylko Suzan która miała zaledwie 12 lat. Dom również w tym  dniu został opentany przez Ducha Jeremiego Milana. Dziewczynka musiała sobie sama ze wszystkim radzić. W domu działy się bardzo dziwne rzeczy....Dziewczynka była bardzo samotna jako jedyna mieszkała w tym strasznym domu. Nie miała nikogo rodziny, osoby która mogła by się do niej odezwać. Była całkiem sama lecz radziła sobie bardzo dobrze. Mijały dni i noce a w domu dalej straszyło a ona dalej była sama. Po 3 latach od tego wydarzenia Suzan pewnego dnia wybrała się do miasteczka oddalonego o 15 mil czyli Minam. Była już zmęczona nudnym życiem we wsi więc udała się tam. Była jeszcze młoda bo miała tylko 15 lat. Gdy dotarła na miejsce zaniemówiła było tam pięknie lecz nie mogła tam zostać, ponieważ dom który stał tak bardzo daleko od innych domów był jednak domem w którym dorastała...Suzan spędziła w Minam 2 dni. Bardzo się jej tam podobało lecz musiała wrócić  do domu. Nie chciała tego bo wiedziała że znowu będzie sama. Obok jej domu był cmentarz ludzi którzy mieszkali tu wcześniej. Nie lubiła tego miejsca. Niezmiernie się go bała lecz jednak to było miejsce w którym dorastała. Po jej powrocie działy się jeszcze dziwniejsze rzeczy niż zwykle. Suzan bardzo się bała. Zawsze gdy patrzyła przez okno widziała Jeremiego wiszącego na drzewie. Pewnego dnia gdy Suzan sprzątała dom znalazła szkatułke w której były zdjęcia i jakieś rzeczy...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 25, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

„Dom pełen tajemnic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz