16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir .
Anasını sattığımının o kadar yazım yanlışı yapmışım ki imanım gevredi şurada , bazı kelimelerin doğrusunu unuttum . Buna katlandığınız için ayrı ayrı özür dilerim .
Mld da : Rebecca Claire
Beyzanur KAYA : Senin için Kardeşim :))
" Katherine , uyan artık " İki büklüm olduğum yataktan doğrulmaya çalıştım . Dün akşam aklıma geline gözlerimi kırpıştırarak açtım . Yanım boştu , gitmişti . Amacı neydi bilmiyorum , ben daha ona bunları yapmasını izin vermemdeki amaç neydi onu bile bilmiyordum ki
Yataktan kalkıp banyoya gittim . Aynadaki tipsiz halimi görünce yüzümü buruşturdum . Tanrım şimdi daha beter oldum .Üzerimdeki her şeyden kurtulup kabine girdim .
İlk başta soğuk gelen su titrememe neden olurken, su ısındıkça üstüme bir ağırlık çokmüştü . Gözlerimi kapatarak suyun altında uzun uzun durdum . Elime gelen farklı farklı şampuanlarla yıkadım saçlarımı .Özel bakımımı yaptıktan sonra kabinden çıktım . İlk başta ilk çamaşırlarımı daha sonra da Şort , yarım T-shirt ikilisini giyip , salona geçtim . Ev ahalisi yemeğini yemişti . Mutfağa gidip dolaptan bir şeyler aramıştım . Açtım ama canım gördüklerimi istemiyordu . Waffle mazemelerini görünce canım bir anda waffle çekmişti . Mazemeleri çıkartıp , makinasını fişe taktım , iç harcını hazırlarken ısınmasını bekledim .
Tam yemek için masaya oturmuştum ki Telefonum çalmaya başladı , zar zor telefonu cebimden çıkartarak mesajı açtım .
" Şehir merkezindeki Bryan spor kulübü var . Buraya gel , Voleybol kursu saat 3 ' te başlıyacak . Sen kayıt için 14 : 30 da burada ol , Formaları falan buradan veriyorlar . Çabuk ol korkak ;)) – Niklaus "
Ciddiymiş . Saate baktığımda 12 ' ye yeni geliyordu . Birazcık daha uyuyabilirdim . Yemeğimi bitirip kirli tabağımı makinaya koydum
" Bayan uykucu sonunda yemeğinizi bitirdiniz , bu konuda bile uyuşuksun " diye konuştu Ronald.
" Sen ne zamandır oradasın ?"
" On dakika "
" Niye yanıma gelmedin ki " dudaklarını büzdü .
" Bilmiyorum "
" Tamam gelme sebebin ne ? " birazcık kaba mı oldu ?
" Kovuyorsun yani beni "
" Hayır Ronald kovmuyorum "
" İyi o zaman hadi çıkalım "
" Nereye ?"
" Seni gezdireceğiz "
" Benim 14 : 30 gibi bir yere gitmem gerek . "
" Nereye gidiceksin daha buraya yeni gelmişken ?"
" Voleybol kursuna kayıt olacağım "
" Nerede ki bu kurs ? "
" Şehir merkezinde "
" Bryan kulübümü ? "
" Evet sen nerden biliyorsun ki ? " Sıttı ,
" Bende oradayım Prenses basketbol takımındayım , hatta bu günde çalışmam var ama senin için gitmedim , değerini bil " dedi . Niklaus de oradaydı . Demek ki tanışıyorlar . Belki Niklaus buradaki bara Ronald için gelmiştir . Yoksa yakın arkadaşmıydılar ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Ficción General🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...