16.BÖLÜM

1K 25 5
                                    

UHHUU  <3 OKUYANLAR ÇOĞALMIŞ.ÇOK SEVİNDİM.İYİKİİ VARSINIZ.VOTE / YORUM EKSİK ETMEYİN.HİKAYEM İLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİZ TAVSİYELERİNİZ VARSA YORUM'A YAZIN.SİZLERİİ ÇOKK SEVİYORUM . İYİ OKUMALARR <3 

Kapının önüne geldiğimizde Emir cebinden anahtar çıkararak  kilidi açtı.Evin içine girdiğimizde Sude'nin evleri gibi antika eşyalarla donatılmış değildi.Daha çok siyah-beyaz ve kırmızı renkleri hakimdi.Spor şıklığı.Imm sevdim.

Emir gülerek ''Hastane pijamaların güzelmiş'' dedi.''Öyledirler'' dedim yapmacık bir gülüşle.Ahh aynısını Sude'de demişti.''Emir banyo nerede duş alacağım '' dedim.''Herkes uyuyor.Benim odamda ki banyoda duşunu alabilirsin güzelim'' dediğinde gözlerimi kısarak''Piss sapıkk ! '' dedim . '' Aaa ne sapıklığı . Sadece yardımcı oluyorum'' diyerek merdivenlerden çıktı.Bende peşinden gittim.Beyaz kapılı bir odaya girdiğimizde içeride siyah ve lacivert renkleri hakimdi.Odanın içinde bulunan beyaz kapının önüne geldiğimizde '' Burası banyo . Duşunu alabilirsin '' dedi Emir sırıtarak.Kafamla onayladım.

Banyoya girdiğimde ilk önce aynadan tipime bakım.Ormandaki tecavüzcü içkili sapıktan kaçmaya çalışırken düşüp kalkıp hırpalanan kadınlara benzemiştim.Yüzümdeki morluklar kötü görünüyordu.Karnımda ki ve bacaklarımda ki darbe izleride.Üzerimdeki değerli hastane pijamalarını çıkarıp yere attım.İç çamaşırlarımla duşakabini açıp içerisine girdim.Sıcak suyu açtım.Saçlarımı ıslattım.Köpükledim .Vücudumu da şeker kokulu duş jeliyle yıkadım.Ve duştan çıktım.

İnanmıyorumm.Havlu almayı unutmuşum.Banyonun kapısını yavaşça aralayıp Emir'e bağırdım.''Emir şey bi bakarmısın ? '' dedim . ''Neye ? '' dedi gülerek.Ahh şapşal -_-.''Emircim havlu verebilir misin unutmuşum da ? '' dedim. O da ''Hangi renk istersin ? '' dedi.''Yaa hadi üşüdüm Emir.Farketmez sen bilirsin hadii '' dedim.''Hımm bana bıraktın yanii.O zaman kırmızı olanı olsun.Yakışır''dedi.Şuanda karşı karşıya konuşuyo olsaydık  yüzüne bir şaplak indirirdim.Emir havluyu getirene kadar.Aynaya baktım.Saçlarımı kuruttum.Şekil vermeye çalışırken birden kapı açıldı.''HİHH '' dedim birden.Emir gülerek ''Sakin ol Ecem.Bak sımsıkı kapattım gözlerimi.Elini bana doğru uzat ve havluyu al.'' dedi. ''Kapıdan bağırabilirdin.Gelir alırdım.Veya kapının önüne bırakabilirdin.'' dedim.Kahkaha attıktan sonra '' Böyle daha maceralı '' dedi.Cevap vermedim hızlıca elindeki kırmızı havluyu alıp üzerime sardım.''Tamam mısın ? açabilir miyim gözlerimi ? '' deyince.''Tamamım ama sen gözlerini açamazsın ! '' dedim sinirli bir şekilde.Banyodan çıkmak için ilerlediğimde ayağım ıslak olduğu için kaymıştım.Tam düşecekken yine Emir tutmuştu.''Sakar'' dediğinde ''Sapık'' dedim.Gülerek banyodan çıktık.

''Emir benim valizim nerde ? '' dedim endişeyle.''Senin yüzünden ''dedi gülerek.''Ney benim yüzümden ? '' dedim.''Arabayı beğendin bende ismini söyledim o sırada valizini orda unuttuk '' dedi.Hihh ben ne giyecektim şimdi.İç çamaşırım bile yoktu.''Özel eşyalarını Cereninkilerden verebilirim'' dedi sırıtarak.Mecburen giyecektim meymenetsizin iç çamaşırlarını.Kafamla onayladım.Çekmecenin önüne gelip kırmızı iç çamaşırları uzattı.Utanarak elinden aldım.Mümkün olduğunca gözlerine bakmadım.Hızlı adımlarla banyoya gidip kırmızı havluyu üstümden çıkardım.İç çamaşırları giyip tekrar kırmızı havluyu kendime sardım.Kapıyı açtığımda yerde gri bol tisört ve mavi bol eşofman altı vardı.Elime alıp banyodan tekrar içeri girdim.Tekrar kırmızı havluyu çıkardım.Ve Emir'in verdiği gri bol tisört ve mavi bol eşofman altını giydim.Saçlarımı ev topuzu yapıp.Banyodan çıktım.Odada emir yoktu.O gelene kadar pencereden dışarıya baktım.Şiddetli bir şekilde yağmur yağıyordu.

Bir süre sonra odaya Emir girdi '' Ooo yakışmış '' deyince güldüm.Elinde battaniye,çarşaf ve yastık kılıfı vardı.Odasındaki koltuğa çarşafı serdi.Yastığı kılıfına sokup yattı.''Battaniye mi örter misin ? '' dediğinde gülerek battaniyeyi üstüne örttüm.Ve Emir'in yanından ayrılıp yatağa yattım.

Dışarıda yağmurla karışık gök gürültüsü vardı.Ve gök gürültüsü beni korkutuyordu.Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum.Ama bir türlü uyuyamıyordum.Yataktan biraz doğrulup Emir'e baktığımda bebek gibi  uyuyordu.O nasıl oluyorduda korkmuyordu gök gürültüsünden.Fazlasıyla ürkütücüydü.

En sonunda dayanamayıp yataktan kalktım.Emir'in yattığı koltuğa doğru yaklaştım.''Emirr'' diye fısıldadım.Duymadı 2.kez bağırdığımda yine duymadı.Bu sefer ses tonumu biraz daha yükseltip kolundan dürttüm.''Ahh sonunda Emir nekadar derin uyuyorsun '' dedim.''Ecem umarım beni uyandırdığın için geçerli bi sebebin vardır '' dedi uykulu sesiyle.''Evet geçerli bir sebebim var . Iıı şey..Gök gürültüsü biraz ürkütücü de '' dedim.Gülerek yattığı koltuktan birazcık geri çekildi.Belimden tutup yanına yatırdı.Sanırım gök gürültüsünden korktuğumu anlamıştı.Bana sarıldığını farkedince bişey diyemedim.Sonuçta onun yanına gelen bendim.Düşünceleri kafamdan silip uyumaya karar verdiim.Artık uyuyabilirdim güvendeydim.

Sabah olmuştu.Gözlerimi yavaşça açtığımda Emir'in elleri saçlarımda,bacakları üstümdeydi.Çok komik gözüküyorduk.Tam kalkacakken merdivenlerden hızla çıkma sesleri duydum.Ve tekrar yattım.Kapı açıldığında topuk sesleri geliyordu kulağıma, sonrada  çığlık...

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin