2.bölüm

18 2 3
                                    

Her sabah uyandığımda ailemim bana göstermediği sevgiyle uyanırdım. Bana sevgiden çok hayallerinde ki uygun mesleği olmam için bazenleri ılımlı yaklaşırlardı. Çok zengin değildik fakat fakirde değildik. Orta derecedeydi bizim hayatımız. Ailem beni dershanelere gönderdirdi ve verdikleri paranın ben çalışınca geri ödemem gerektiğini söylerlerdi. Ben onların gözünde iyi bir devlet memuru olacaktım. Ama benim hayalim farklıydı. Onların aksine ben hem mimar hemde oyuncu olmak istiyordum. Memur değil. Bunun için gerçekten çalışıyordum. Sınavlarım yüksek olmasına rağmen ailem daha fazlasını istiyordu.
Bazen düşünürdüm neden benim istediğim değilde ailemin isteğini. Bu benim hayatım ve sonucuna razıydım. Her şekilde ne olursa olsun.
***************
"Kalk artık."diyen sesle gözlerimi yavaşça araladım. Sabah olmuş. Arkadaş en son saat 4' te kalkmıştım. Ne ara 3 saat geçti anlamadım. Odamdan çıkıp uykulu gözlerle banyoya gidip ellerimi ve yüzümü yıkayıp odama geçtim. Kıyafetlerimi hemen giydikten sonra çantama bir kaç defter koyup mutfağa gittim. Ahh yine aynı şeyler. Annem yine yumurta haşlamıştı ve ben kokusundan nefret ettiğim için zar zor yerdim. Ne yazık ki yemek seçemiyordum. Bir şey söyleyince
'Nimet bu bunu bulamayanlarda var para verip alıyoruz zorlada olsa yenicek bu yumurta'denirdi. Sonrasına bişey söylemek mümkün mü. 20 dk yumurta serüveni ardından montumu giyip telefonu alıp evden çıktım.
******************
Okulum şu fazla zenginlerin bulunduğu kolejdi. Ah tabiki bursluydum burada. %75 bursum vardı. Okulda uzak bir akrabamız olunca %5 biraz daha indirim yapıldı. Tabii babamın işine geldi bu olayda. Her neyse kapıdan içeriye girince etrafa göz geçirdim. Ecem görünürlerde yoktu. Bahsetmeyi unuttum Ecem benin en yakın arkadaşım. Ecem zengin birisi ilk kez okula geldigimde benimle bursluyum diye dalga geçmek yerine sahip çıkmıştı. Bana 'asla burslusun diye kendini ezdirme' demişti.

Ecem ♡ aranıyor.

Ecem: Efendim kanka
Ben: Nerdesin merak ettim.
Ecem: Tam arkanda. Deyince arkamı döndüğümde o vardı. Küçük sarılma yaşadıktan sonra birlikte sınıfa geçtik. Sınıfta gereğinden fazla gereksiz vardı. Allahım hiçbirinde beyin yoktu. Ben ve Ece hariç. He bir de onur. Onur da burdan arkadaş onun durumuda ece gibi ama beni hiçbir şekilde dışlamadı. Aksine oda sahip çıktı. İkisine çok seviyordum. Canım kankilerim. Zil çalınca herkes sınıfa doluştu. İlk ders kimyaydı ve sabah sabah çekilmiyordu. Ben hariç herkes uyuyordu bense dikkatli bir şekilde hocayı dinliyordum. Önüme aniden kağıt düşünce geldiği yöne baktım. Sınıfın yakışıklı egoisti Yağızdandı. İlk başta nota bakmaya tereddüt etsemde sonra açtım. 'İnek olmak nasıl bir duygu küçük hanım.' Yazıyordu. Bencil. Egoist. Ucube. Odun. Notuna karşılık. Yüzüne "Belkide senin beynin olmadığı için bu duyguyu bilemezsin."dedim. Yüzü kasılmıştı. Galiba dediğime sinirlendi. "Oha kızım ne laf soktun öyle."dedi Ecem. "Laf sokmadım gerçekleri söyledim."dedim.
Kurtarıcım çalınca yağız karşıma geçip sert bir şekilde kolumu tuttu.

"Bana bak küçük cadı dediklerini hemen geri almazsan kötü olur!"dedi. Allah allah çok biliyosun sen. O sırada kapıdan içeri Onur girdi. Onur bizi öyle görünce kaşları çatıldı. Ecem zaten kitlenmişti. Aptal kız.

"Ne oluyor burda yağız kızın kolunu bırak."dedi. Yağız güldü. Sadece güldü ve daha sert sıktı. Onur buna biraz daha kızmış olacak ki çenesi gerildi. Bir 5 saniye durdu. Sonra kafasını yağıza geçirdi. Bense küçük çığlık atmakla yetindim. Yağız ise kötüydü. Kaşı patlamıştı.

"Çocuk sen mal mısın ya müdürlük olursak. Ya seni atarsa. Allahım delircem. Harbi harbi malsın sen. Ya hadi kendimi geçtim sen atılcan. Ne diye kafa atıyorsun."dedim bağırarak.

"Kızım bi sus bu okula hatta müdüre bile tonlarca para harcıyorum ben. Atması biraz sıkar."dedi rahat tavırla. Yağıza bir göz atınca Hande yanına gelmiş onu kaldırmakla uğraşıyordu. Daha sonra yağızın grubu gelip onu alıp bize kötü bakışlar atıp gittiler.

"Kafayı yiyeceğim ben gidiyorum. Görüşürüz. Sende git kendini topla."dedim.

"Nereye yaa ben tek mi kalcam?"dedi Ecem. "Kızım eve git sende."dedim ve çantamı alıp okuldan çıktım.

Sevgili arkadaşlar lütfen okuyup yorumlayıp oylar mısınız???

Sizi seviyorum 😚♡♡♡

Gözü Yaşlı HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin