Sufletul meu a tânjit mereu după atenția ta.M-am întrebat mereu cum au reuşit fostele tale iubite să te cucerească, de ce eu nu reuşesc..Dacă mi-ai fi dat o şansă, te-aş fi iubit mai mult decât ți-ai putea imagina, aş fi fost dispusă să-ți iert orice greşeală şi crede-mă, mi-aş fi dat ambiția să te fac fericit, ți-aş fi oferit şi libertate, nu aş fi făcut crize de gelozie. Când primeam mesaj de la tine, în suflet îmi înflorea o mică speranță că m-ai putea plăcea şi tu, zâmbeam şi îți răspundeam, încercam mereu să lungesc conversațiile, dar nu voiam nici să devin stresantă.Când nu îmi trimiteai niciun mesaj, în sufletul meu era o totală luptă, nu ştiam dacă să îmi ascult inima şi să te caut eu sau dacă să aştept un semn de la tine, de multe ori, te contactam, îmi călcam pe orgoliu..alteori, citeam conversațiile încercând să realizez dacă am făcut vreo greşeală, dacă am spus ceva care să te deranjeze. Am luptat să ajung la inima ta, dar azi simt că nu mai pot.Am obosit şi..renunț la visul meu de a avea şansa să te strâng măcar o dată în brațe.Azi, din nou, îmi plânge sufletul.Oare am cerut prea mult? Am vrut doar să am parte şi eu de băiatul pe care îl placeam enorm.. Dar azi, promit că nu o să te mai stresez, nu te voi mai deranja cu mesaje..promit că nu voi mai reciti conversațiile cu tine ,nu mă voi mai uita când ai fost ultima oară online pe facebook (nu te voi mai urmări din umbră),pentru că mă doare să te văd online, ştiind că nu eşti pentru mine, ci pentru mulțimea de fete care te plac şi la urma urmei, totuşi, nu sunt o spioană..promit că nu voi mai da like-uri la tot ce postezi pe facebook,nu voi mai vorbi cu prietenele mele despre tine. Eu sunt vinovată ca m-am ataşat de tine..îmi spuneai uneori "iubito", pentru mine era un motiv să zâmbesc..pentru tine, nu ştiu, poate că era doar o glumă.. De ce ai vorbi cu mine? Nu eşti obligat sa îmi scrii, eu sunt vinovată că mi-am făcut iluzii..Măcar mă tratezi după importanța pe care o am pentru tine. Într-o zi, poate ne vom întâlni întâmplător, dar până atunci te voi uita, cu siguranță voi fi lângă cineva care va ştii să mă aprecieze..sper doar, ca după, să nu ajungi să regreți că m-ai ignorat.Nu ştiu dacă ai realizat cât de important eşti pentru mine, poate că mă consideri doar o disperată..Mă voi ruga mereu să-ți fie bine, să fii fericit..însă voi înceta să te mai consider mai mult decât un simplu amic.Voi încerca să fiu fericită, chiar dacă vei fi şi tu pe lista băieților pe care i-am plăcut, dar nu am reusit sa ajung la inima lor, deşi un timp îmi va fi greu.Mă obijnuisem să vorbim zilnic, iar acum când văd că nu mă cauți, mă simt ciudat. Ramai cu bine..