Cap -1- Prima privire

7.8K 138 32
                                    

Mă trezesc întinzandu-mă somnoroasă în pat .Mă uit la geam si zîmbesc .Azi avea să fie cea mai tare zi din viaţa mea şi mai era şi o zi insorită .Ma ridic in şezut şi hotărăsc ca e cazul să se trezească şi Ellie colega mea de cameră şi cea mai bună prietenă dintotdeauna de la grădiniţa si pană acum cand suntem la facultate. Iau o pernă de langă mine si o arunc cu toată puterea inspre ea nimerind-o fix in cap . Se trezeşte dintr-o dată bombanind nervoasă :

-Ce naiba ? Maddie ce te-a apucat ?zice Ellie ridicandu-şi capul de pe pernă aruncandu-mi nişte priviri furioase .Nu era deloc o persoana matinală.

-Scularea , somnoroaso ! Ţip eu .Ai uitat ce zi e azi ?Unde mergem noi după cursuri ? Continui entuziasmată .

-Auleu ! Ai dreptate , azi e convenţia ,spune ea răsărindu-i un zambet pe faţă .Dar puteai să mă trezeşti si tu mai frumos , nu trebuia să mă pălesti cu perna in cap ,continuă  ridicându-se in şezut, aruncându-mi perna inapoi .Se intinde apoi iar in pat, leneșă mare mai e .

Eu mă ridic din patul meu şi mă duc rapid in baie .Dau drumul la apă , mă dezbrac de pijamale si le agăţ in cuier si apoi intru in cabină .Apa fierbinte imi mângâie trupul, mmm...ce bine e ...trec vreo 15 minute bune in care eu ma relaxez complet sub apa caldă .Ies apoi de la duş, imi iau pe mine halatul meu de baie roz şi pufos şi imi spăl faţa si apoi dinti .E timpul să imi aleg outfitul pentru ziua de azi .Ies din baie şi intru inapoi in cameră .Deschid larg şifonierul :

-Ellie , dacă nu vrei o găleată de apă rece peste tine ţi-aş sugera să te ridici acum din pat .Imi anunţ eu prietena cu un zambet şiret pe faţă .

-Te cred in stare ! spune ea amuzată .Şi se ridica din pat nu foarte incântată .E randul ei sa işi facă rutina de dimineaţă ,duş , spălat faţa si dinţii .Apoi vine şi ea lângă mine la şifonier .Navigăm câteva minute prin marea de haine din dulap şi intr-un final găsim outfitul perfect , trebuia sa aratăm cat mai bine , urma sa ne intalnim cu nimeni altul decat Ian Carter la convenţie , vroiam sa il impresionăm .Ne schimbăm repede şi apoi arunc o privire in oglindă .Imi place ce văd , topul meu de culoare albă şi fustiţa mea albastră cu volănaşe imi stăteau perfect pe mine .Părul meu lung de culoarea castanelor îl prind într-o coada de cal si o ciufulesc un pic ca să arate mai voluminos, apoi îmi aplic machiajul , rimel peste gene , contur la ochi pentru a-mi pune in valoare capruiul lor superb , putin blush in obraji si ultimul detaliu putin luciu de buze de culoare roz pal , imi înfrumuseţează buzele făcându-le numai bune de sărutat .Unde mai pui ca are si un gust delicios de căpşuni .Ellie isi găseşte si ea outfitul potrivit , se îmbracă rapid se machiază la fel de repede si parul ei roşcat si creţ este lăsat sa ii cadă liber pe spate .Si ultima etapă incăltatul , Ellie isi ea niste botine in timp ce eu imi iau sandalele mele favorite cu toc lung de vreo 5 cm , vreau sa par mai inalta ,defapt eu sunt scunda si urasc asta .Odata ce ne-am terminat de pregatit ne luam mapele cu cursurile noastre de azi , eu imi mai iau vioara si Ellie fluierul si o luam spre Facultatea de Muzica.

Ajungem in curtea facultatii si ne intalnim cu Melissa si Gaby .

-Neata , fetelor ! Ne saluta Gaby toata un zambet .Deci nu mai pot de nerabdare .Abia astept sa se termine cursurile si sa mergem la conventie ,e  entuziasmata .

Azi avea loc conventia The Vampire Lives in orasul nostru Greenview .Toata lumea era nerabdatoare sa ii cunoasca pe actorii din serial .Si eu eram super incantata ca voi ajunge sa il cunosc pe Ian , mai ales ca imi luasem bilet pentru sedinta foto cu el .Imi venea sa tip de fericire si sa zburd ca un copil mic cand mi-a sosit biletul .Toate fetele suntem cu gandul acolo si nicidecum cu capul la cursurile ce le avem azi .

Vis implinitWhere stories live. Discover now