Kapıyı açmamla şoka uğradım.Karşimda bana bakıp gülümseyen bir Toprak..."Senin burda ne işin var Toprak""Asıl sen burda ne arıyorsun""Ev benim evim olduğun için olmasın"Toprağın arkasında duran Senayı görünce"Sena?"Annemin arkamdan kızım misafirlerimizi içeri buyur demesiyle irkildim.İçeri 40lı yaşlarda zarif bir bayan ve bir adam girdi hemen onların arkasından Sena ve Toprak girdi.Ben ne oluyor diye düşünürken..."Yeşil çok yakışmış Ravda.Toprağını tanıyamadın mı yoksa?"diye kulağıma fısıldadı.Bu neydi böyle Toprak yoksa o Toprak mı?O Toprak yoksa bu Toprak mı?Kafayı yiyicem Allahım sabır ver.İçeri girdiğimde tüm gözler üzerimdeydi.Misafirlerimiz yani Toprak ve Senanın anne babası beni yanlarına çağırdı. "Kızım Ravda tanımadın mı beni Suzan teyze, Ali amcanı...""Suzan teyze,Ali amca siz?""Şey ben hatırlayamamışım kusura bakmayın yıllar geçtikçe gençleşmişsiniz.""Kusuru olur mu kızım sende büyümüş serpilmişsin maşallah çok da güzelsin.Senin kalbini çalan biri yoksa çocukluk aşkın Toprak var unutma."İster istemez kızardım.Bir yandan yıllarca özlem duyduğum çocukluk aşkımı buldum bir yandan da kafam karmakarışık oldu.Yemek yedikten sonra bulaşikları toplamaya başladım Sena da bana yardım etti."Sena sen neden bana gerçeği söylemedin""Şey ben aslında ben de bilmiyordum annem fotoğrafını falan gösterdi abim sırf senin için Amerikadan geldi.Seni unutmadı yani çocukluk aşkını yengecim.Küçükken hep siz Evcilik oynadığımız da evli olurdunuz hatırlıyor musun abim ben sadece Ravda ile evlenirim diyordu.""Sena ben bilmiyorum çok şaşırdım aradan çok zaman geçti.Ama onu ilk görüşme farklı şeyler hissettim.""Desene Ravda büyük aşk tekrar alevleniyor.Ravda değil de yenge desem daha doğru olurdu.""Sena seni çok seviyorum""Bende seni yengecim ""Peki ya beni seven yok mu?"
Toprak miydi o?
Çocukluk aşkım Toprak miydi o?
Beni seven Toprak miydi?
Arkadaşlar vote ve yarumlarinizi bekliyorum.😊😀😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprağın Ravdası...
Любовные романыOnsuzluğa alışmak,onunla onsuz yaşamayı öğrenmek demektir...