Era o zi de marți,afara era frumos,eu iubitul meu și prietenele mele plănuiam să mergem la cumpărături!
Lady(Andreea Niculescu) Billy(iubitul meu) Jaff (Anca), Shasye(Andiana) Steisye(Nicoleta)
La ora 15:30 trebuia sa ne întâlnim la cafeneaua din Centru Bucureștiul
Acum era abia ora 14:20, Silite a mers a făcut un duș,s-a spălat pe dinți,a mâncat s-a îmbrăcat și a plecat către autobuz.
Era o trecere de pietoni,pana sa ajunga la aceea trecere îi suna telefonul:
Raspunde,vorbind la telefon a trecut pe trecere,pana sa ajunga la sfârșitul trecerii,a dat o mașină peste ea(Silkye)
Silkye arăta cam asa: Ochi albaștrii,faţa palidă,si corpul foarte subțire....
Fata cat ar fi mâncat tot la fel rămânea!
Partea 2Fata a ajuns la spital,nu mai avea decât 1% șanse de a trăii!
După ce a murit fata ajunsese într-o cameră albă fără nimic înăuntru...
După vreo 10 minute apare un om înalt,chipes dar îl strica ochii avea niște ochii negrii și mari.
Mi-a spus să merg cu el,eu am mers deoarece nu știam unde ma duce.... apoi în altă cameră ne aștepta un fel de limuzină uriașă neagră cu 6 uși albe!
Am ajuns la stăpânul lui Sady,era un om bătrân cu ochii negrii fumurii!
Bătrânul îmi spune :
,,-Ști de ce ești asa palidă și slabă ?"
Fata îi răspunse:
-Nu!
Bătrânul Lucifer îi spuse:
- Tu ești în vampirix!
Fata mirata spune:
-Ce e ala ,,vampirix"?
L: - Vapirixul este slab și palid la fără, asa cum ești și tu!
S: -Nu se poate, vreau sa ma întorc înapoi,sa ma întâlnesc cu prietenele mele!
L: -Vrei sa te duci înapoi pe Pământ?
S: -Da!
L: - O sa-ti spun un secret!
S: - Ok!
L: Eu te pot trimite pe Pământ cu alt corp, dar tot ce trebuie sa faci este sa nu spui nimănui ce ai văzut aici.
S: Ok,asa o sa fac!Partea 2
Fata a fost trimisă pe Pământ sub alt corp
S-a întâlnit cu iubitul ei și el nu a cunoscut-o.
Băiatul plângea și spera sa nu fie adevărat că iubita lui nu mai era în viata!
Fata s-a băgat în vorbă cu el și i-a povestit putin din ce s-a întâmplat,dar nu tot deoarece îi promisese lui Lucifer!Ei au rămas împreună și Billy a promis ca n-o s-o mai lase pe Silkye niciodată singură,pentru ca nu vrea s-o mai piardă pentru a doua oară!
Silkye s-a dus la prietenele ei și le-a povestit și lor,apoi au făcut o petrecere care a tinut până dimineață.
Billy devenise foarte protector, iar Silkye se simtă din ce în ce mai protejată!
După 2 luni fata a fost atinsă de o persoana foarte urâtă.....apoi după ceva timp s-a transformat complet într-un vampirix,avea colţi și îi plăcea să bea sânge în loc de apă!
Iubitul ei obișnuia să fie foarte atent cu ea,dar nu știa ce să mai faca, când a văzut-o asa pe iubita lui,asa ca s-a despărțit de ea și a plecat într-un alt apartament...
Acolo se tot gândea ce o sa facă Silkye fara el....
Silkye nu era prea bine deoarece noaptea se transforma în vampirix și nu știa nimic de ea,iar ziua era o fata obișnuită care nu știa ce se întâmplă și de ce iubitul ei nu o mai vizitează...
Băiatul voia să vadă ce mai face fata, asa ca a mers la ea...
Fata când l-a văzut a început să plângă și i-a spusS: De ce nu ai mai venit pe la mine?
B: Pai ne-am despărțit!
S: De Ce???
B:Deoarece tu seara obișnuiai sa mănânci sânge!
S: Serios??? :O
B:Da!Asa fata a aflat adevărul despre tot!
După scurt timp au venit și prietenele fetei pe la ea..!
*Bate cineva la ușă*
Fata deschise ușa erau prietenele ei, le-a invitat în casă tristă și fără chef de bârfe...
Fetele o întreabă pe Silkye ce a pățit...fata nu răspunsese,apoi fetele o întreabă dinnou,iarasi fata nu răspunsese deoarece era în lumea ei(mintea ei)
Nu conta nimic pentru ea în acele momente..... Pur și simplu ea murise pe dinăuntru
Lady îi spuse lui Jaff:
-Ce o avea Silkye,oare o fi pățit ceva grav?
Jaff răspunse:
-Nu cred asta, deoarece o știm prea bine pe Silkye,poate doar ne face o Farsă!
Ok asa rămăsese, după foarte Putin timp fetele plecase de la Silite de acasă și mersese la Billy pentru a-i povestii,ce s-a întâmplat la Silkye acasă...
Pe parcurs ce fetele îi povestea băiatului,îi sarii o idee..
-Fetelor ce spuneți,haideti sa o urmărim pe Silite sa vedem ce se întâmplă cu adevărat cu ea...!
Bun,asa au făcut!
Au urmărit-o și au aflat ca Silkye era Vampirix
Nu prea au vrut sa afle toti adevărul, asa ca l-a tinut doar pentru ei!
A doua zi i-a zis și fetei despre ea,fata a ascultat cu mare atenție,si si-a adus aminte de ce-i spusese Luciferică!
Asa ca a făcut tot posibilul și a ajuns la lucifer!
Ajunsa acolo fata i-a explicat totul acelui om,iar el i-a spus tot ce trebuia sa știe la momentul acela!
Întoarsă iarsi pe Pământ fata a încercat să pară normala ca înainte!O sa fac și Capitolul 2!!!
Cine vrea sa fac capitolul 2 sa ma voteze!!!! Și să-mi dea follow pentru a-mi vedea postările!!!!!!
Vă pup și pe data viitoare :!Sper ca va placuttt!
:) :) :)
Bye!❤