Nevím, co se stalo na misi, ale vím jak to dopadlo. Vrátili se s relikvií a Bumblebee nám řekl, jak získal tu relikvii od Megatrona.
Musela jsem se usmát, protože když vyjel z mostu, udělal prý otočku ve vzduchu. Skoro mě až mrzelo, že jsem to neviděla. Ratchet zjistil, kde na Decepticonské relikvii se nachází Iaconský naváděcí systém.
"Co dělá Autobotí lokátor na tomhle," zeptala se Arcee. Optimus jí odpověděl: "nejničivější Decepticonské zbraně zabavené během druhé války, byly uschovány v trezorech pod Iaconem."
Bulkhead se zeptal: "to je tam kde jsi dělal archiváře?" "Iacon byl kulturním centrem i velkou pevností zároveň," říkal Optimus, "Megatron jej vyplenil, když byli Autoboti u konce s dechem. Je logické, že v očekávání nájezdu nepřátelské armády conů na Iacon, byly tyto zbraně odeslány z našeho světa, aby se k nim Decepticoni nikdy nedostali."
Zbytek mě nezajímal, a tak jsem Miko nabídla, že si můžeme jít nalakovat nehty. Souhlasila a vydaly jsme se ke mně do pokoje. Miko se vybrala rudou a já se rozhodla pro modrou.
Nalakovaly jsme si jen ruce, když přišel Bulkhead pro Miko. Rozloučily jsme se a já počkala až mi zaschne lak, šla jsem se umýt a zalezla do postele. Nemohla jsem usnout, hodila jsem něco na sebe a šla za ostatními. Bavili se o teekoku.
Zeptala jsem se Optima telepaticky, proč si povídají o teekoku? Odpověděl mi, že Bumblebeemu ho ukradli M.E.C.H. Naštvala jsem se na ně, jak jenom mohli? Bumblebee si chtěl pro svůj teekok dojít, ale Optimus ho nenechal. Bee mu řekl, že neví jaké to je.
"To se mylíš příteli," řekl mu Optimus, "vím jaké je to přijít o důležitou část sebe sama a díky tomu vím, že nejlepší je svěřit svůj osud těm, kteří za tebou stojí. Všichni uděláme vše, co bude v našich silách, abychom tě dali zase dohromady."
Miko řekla, že mu Ratchet vyrobí nový. Bumblebee se naštval, protože teekok nejde vyrobit, je to biomechanismus, to v kovo šrotu nikdo nenajde. Šla jsem do postele, byla jsem už unavená.
Poslední co jsem slyšela, bylo že Bulkhead navrhl, aby se netransformovali, dokud Bee nebude mít zpět svůj teekok. Zalehla jsem a hned usnula.
Druhý den mě Arcee svezla do města, abych navštívila pana a paní Williamsovi, a po škole mě zase vzali na základnu.
Arcee získala nový osobní rekord, musela jsem ji pochválit. Bohužel stál kousek od nás Bumblebee, takže jsme Jack, já a Arcee řekli naráz: "ajaj."
Bee se naštval a chtěl se jít projít, ale Ratchet ho nenechal. Den uběhl rychle, i když jsme se s Miko trochu nepohodly, před odjezdem jsme se zase usmířily. Zalezla jsem do pokoje a už nevytáhla paty.
Druhý den jel Ratchet pro Rafa, a chvíli na to jsme zaměřili nějakou Iaconskou zbraň. Bulkhead s Bumblebeem to jeli prověřit, nemohla jsem uvěřit, že se Beemu povedlo ukecat Bulkheada.
Skončilo to jak jinak než honičkou. Bee skončil v doktorovích rukou a Ratchet se na Bulkheada kvůli tomu naštval. Když se Bumblebee probral, vyčetl mu Ratchet: "už jsi přišel o hlasoví modul i o teekok. Chceš na ten seznam, nakonec přidat i jiskru?"
Bee měl za to, že je k ničemu, ale Raf ho uklidil. Věděli jsme, že už žádná nesmí padnout do rukou conů. Optimus zákazal Bumblebeemu opouštět základnu a odešel.
Bylo mi Beeho líto, ale nemohla jsem nic říct. Nechtěla jsem být u operace, a tak jsem se šla projít.
Když jsem se vrátila, Ratchet něco říkal o fůzoru, který potřebuje vyměnit hlasoví modul. Slyšela jsem, jak se agent Fowler ptá, co to je fůzor. Ratchet řekl: "já to zvládnu, zeptejte se Pentora. Skřehotat jako opice než jsem mu šoupnul do motoru tygra," a s tim zase ulehl na lůžko.
Musela jsem se začít smát, nešlo to jinak, protože výraz agenta Fowlera říkal vše. Vůbec to nechápal. Fowler poslal souřadnice místa, kde se ukrývali M.E.C.H. a Bumblebee se tam vydal.
Jakmile se Ratchet vzpamatoval, zjistil, že je Bumblebee pryč a od Rafa se dozvěděl, že si šel pro svůj teekok. Ratchet zavolal ostatní, a poslal je na základnu M.E.C.H.
Vrátili se s Bumblebeem a jeho teekokem, který byl poničený. Ratchet udělal, co mohl, aby opravil teekok a operoval ho zpět na jeho místo. Bumblebee se zkusil transformovat, ale nevyšlo to a nám to bylo líto.
Pak se ale Bumblebee transformoval, s Jackem, Rafem a Miko jsme nadšením zvolali jenom Joo a zasmáli se.
Raf si nasedl a s Bumblebeem odjeli. Optimus byl rád a řekl, že to není všechno, co Ratchet dnes dokázal spravit.
Další díl je na světě, tak snad se Vám líbil.
ČTEŠ
TFP - Spojení tří světů
FanfictionNapadlo Vás někdy, co by se stalo, kdyby tým Prime měl o jednoho lidského člena navíc? Mne jo, a tak jsem se rozhodla, že bych napsala příběh jedné dívky. Kvena Volfira, šestnáctiletá dívka, která žije od dvanácti let s Autoboty. Učí se ovládat svo...