1|Førstehåndsindtryk

1.1K 38 7
                                    

I Trondheim//
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Vi er lige landet i Norge. Jeg står og kigger på det næste fly der lander. Jeg tror det kommer fra Thailand eller noget. Min mor kalder på mig, min far har været her i et par dage så han kommer og henter os. Da jeg vender mig går jeg ret ind en i person, jeg er ser ikke hvem. Men da jeg kigger op, kigger jeg lige ind i nogle dejlige hasselbrune øjne. Jeg kunne kigge i de øjne i flere dage uden at blinke. Men da jeg ser han giver mig elevatorblikket, stopper jeg fra min trance og ser hvem jeg gik hen ind i. Jeg får verdens største chok når jeg ser ind i Marcus FUCKING GUNNARSEN eller MARTINUS MONGOL GUNNARSEN stor foran mig og giver mig et sit player smil.

Adddr jeg hader de drenge alt for meget, de tror at de i og å store. Men i virkeligheden er fuldstændig selvoptaget og ikk tænker end dem selv, det giver mig kvalme. Så jeg skynder mig surt " se dig for mongol Gunnarsen" og begynder og gå til min mor og far, men jeg når at bliver stoppet af ham, sikke lort dag at møde dem alle vil sikkert give deres højre ben for at møde dem jeg fatter ikke hvorfår. Han smiler og siger så "jeg vil hellere have at du stønner det navn når vi ender i sengen sammen" og blinker med det ene øje. Der gik han for langt, "jeg ender aldrig i sengen med dig eller din fucking bror" svare jeg surt tilbage. Han holder sig for hjertet, så det ligner at jeg sårede ham.

Men jeg ligeglad så jeg går ind i hans skulder og over til mine forældre. De spørge om hvorfor tog så lang tid jeg svarede bare " at jeg mødte en gammel som var på ferie her" de hoppede hvis på det for de sagde ikke mere. Vi gik ud til vores nye bil "OMG DET ER EN AUDI YAAY" skreg jeg, folk gloede bare mærkeligt på mig, haha upsss jeg råbte måske lidt for højt men ja. Vi satte os end i bilen og kørte ud på motorvejen. Vi havde lang tid igen, " moar hvor lang tid er der igen til vi er der?" Spurgte jeg "ca. 4 timer" jeg får næsten min sodavand galt i halsen når jeg hører det 4 fucking timer, jeg dør lige om lidt.

Der er noget der rusker i mig, jeg dræber person som der vækkede mig fra min drøm om unicorns. Person råber mit flere 100 gange, før jeg åbner mine øjne ser at det bare er min mor der har vækket mig. Jeg lukker mine øjne igen og svare hende "hvad sker der"  efter lidt tid svare hun så endelig " skat vi er kommet til Trofors nu" jeg thumbs op. Jeg jeg hopper ud af bilen og ind huset, jeg når ikke at se hvordan det ser ud for jeg er inde huset. Jeg løber op trapperne og finder det perfekt værelse. Min far kommer op med alle mine papkasser, jeg begynder at sætte ting på plads.
Jeg har ikke så meget med, men jeg skal i IKEA en af dagene. Og jeg glemt at sige at jeg har lillebror, han hedder Roland ja virkeligt mærkeligt navn men ja.

Til sidst ser det sådan ud

Nu ligger i mine dejlige seng og tænker at jeg skal starte på en videregående, yaay mærk ironien

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Nu ligger i mine dejlige seng og tænker at jeg skal starte på en videregående, yaay mærk ironien. Mine øjne bliver  mere og mere tunge. Til sidst ligger jeg i dyb søvn, med en god drøm.

_____

Første kapittel!!
Jeg håber at du vil dele min bog med alle de venner, det vil gøre mig virkelig glad.
Husk at vote og kommentere hvad du synes om bogen end til videre.

Møøøs fra Lærke

Fucking Gunnarsen - M.GTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang