~Tanıtım~

31 4 1
                                    


Multimedya=ASLI
Bazen insan düşünür aceba beni seven var mı diye kendi kendini sorgular ve cevap yine hayirla biter.

Tek kural  bu hayatta oruspu değilsen sevilmedim. Bence doğru sizce?

Size hiç çirkin oldugunuzla ilgili yüzünüze vuran oldumu size oldumu bilmem ama bana  oldu

Yahu sorun bende mi yoksa insanlar mi tuhaf bilemedim.

Buseyle o mağaza benim bu mağaza benim dolasiyorduk. Neymiş elbisesi yokmuş ablasının nisaninda ne giyecekmis allahım tam güzelsin bari bir elbiseyi iki kere giy nolmus yok olmaz ben senin gibi miyim diye laf soktu aradan bana alışkın lık benimkisi beyin alışmış ya sorun yok .Elbise denedi durdu aldı yoruldum ya sonunda bi cafeye girebildik.

Buse kahvesini yudumladi ve benim kafamı sisirmeye basladi cadı

'Sen birsey almicak misin'

Of gözlerle baktım tabi ben buse değilim yani bir kıyafeti imi kere giyerim.

'Sağol canım benim elbisem var hem sen bana demedin mi ben sen miyim diye bende sen değilim'

Cafede resmen busenin içine düşecekler pevezenkler ya bana da bakın ama olmuyo böyle ama galiba duymadilar hu hu mal misin aslı kimse bakmıyor derken Yarabbim galiba sesimi duydu gi kızım dizi çekiyoruz bu ne sive sevdası diye kendi kendime konuşurken tabi buse beni fark etmedi.niye derseniz sevgilisi burakla konuşuyor öküz havacı knk senin o aslı sus azıcık kız birisi sana bakıyor ya yok yok deve yok ya gözü kaymistir.

'Aslı aslı'

Ulan beni benimle biraksana şimdimi fark ettin buse

'Ne'

Kas isaretiyle bana konuştu

'Kızım siyahli ne is'

Ne ara fark ettin lan bu ya allah için iç alemde heralde rüya mi görüyorum ben

'Yok kızım gözü kaymistir hemen sende'

Hmm dedi

'Ya allah için kızım çocuk içine düşecek sana bakıyor işte abi bakiyosa git konuş bence'

Haha çok komik bi kere  söz 'seviyorsan git konuş bence abi' yani

'Kızım manyak güzel misin ya senin gibi güzel dururken güzellik ile çirkinlik arasında Salıncak gibi gidip gelen bana bi bakicak bi baş git ya'

Lan hala mi bakiyo yuh ama alışık değil bu kız bu hallere olmuyo ama

'Hadi kalkalim ya valla yorgunluktan oldu diye yazdiracam ha'

'Tm ya gidelim allahtan 2~3 parça birsey aldim'

Güldüm 2~3 parça mi mağaza yi satın aldın ya

'2~3 parça parça mi magazayi aldın güldürme beni'

Off gözlerle baktı tatlı sinirlerle busişim

'Gül o zaman'

Cafeden çıktık.Cikisa doğru ilerledik birden biri çarptı bana yuh kardeşim kör musun sen git doktora görün ya gören kör bi baktım siyahli yuh ama dedim daha deminki lafımi geri alaraktan bi pardon ne bilim Özür dilerim bekledim hızlıca yanımdan geçip gitti allahım dedim yalvarislarimi mi duydun Yarabbim sana şükürler olsun diyerek busenin arabasına bindik. Şimdi bu kız arabada da başımı yer dimi evet dediğinizi duyar gibiyim

'hu hu noluyoruz Aslicim'

Knk gazları ve umut verisleri kesin sizinde böyle kankaniz vardır dimi

'Önüne bak Busecim birsey olmuyoruz yoksa sevgilin karşısına ağzın burnun kırık gitme olur mu'

Tabikide benim gine ürkütücü laflarim ve busenin susuşu alkış gerek yok milletimiz için önemli

'Tm ya sende kötü birsey demedim ki '

Susmayi tercih ettim.Simdi laf uzar da uzar o ohoo

Derken eve geldik.Buseyle aynı evde yaşıyoruz  ama temizlik yemek hep ben yaparım baya hamaratimdir bu arada

Sonda diyip koltuğa yayıldım Bu nedir ya sanki kıyafet kitligindayiz biraz dinledikten sonra mutfağa geçtim. Hamaratli el cagizlarimla güzel bir patlıcan kebabı yaptım. Icerden iyk vicik aşk sesleri gine burak ve buse yahu bu kadar içli dışli iyi değil ya uf kimi kandiriyorum ya kıskandım hih dedim burakla selam verip odama çekildim. Kitap okudum asagiya indim gorduklerimle şaşırdım buse sofrayi kurmuş.Bu türkiyede bir ilk tebrik ederim Yemegimizi yedik Burak gitti bi işi varmış galiba bizde dizi-time yaptık. Güldür Gülduru izledik resmen karnıma ağrı girmişti gülmekten.Uyku vakti gelmişti.Buse kendi odasına bende kendi odacigima gitim.

Yatagima uzandim herzamanki gibi bugün olanları düşündüm tavana bakıp mal mal gulumsedim ama belki sapık katil manyagin biriyse ya takıntıliysa o zaman yandin demektir yada bi düşmanın adamı olmamaz mi gorucez ileriki zamanlarda ama gine karşılaşır miyiz ki inşallah dedim.Ve bir an önce uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Sen Ve Ben Mi?~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin