1-р хэсэг

213 10 4
                                    

"KEOCHANG ахлах сургууль"-ийн 3р анги (11р анги). 3А бүлэгт сурдаг...

Багш: "Мина гараад самбарын алчуур норгоод ир!"

Би: За
гэж хэлээд алчуураа аваад гарлаа

Би охидийн нойл чиглэн алахлаа.

"Яагаад заавал би гэж? Зөндөө олон хүүхдүүд байхад заавал намайг зарж байх юм..."

уурлан алхаж байтал охидийн нойлын хаалганы урд ирэв. Хаалгаа таттал цоожтой.

"Өө за одоо нойл нь хүртэл ... ( ¯−¯ )" *ойр хавиа ажиглав*
Эрэгтэй нойл онгорхой байхыг олж хараад

"Алчуур норгох төдийд яав л гэж" хаалгаар нь шагайж хартал хүн алга ... Хүн байхгүй юм чинь яав л гэж хурдхан л ...

Эмэгтэй хүүхэд л юм чинь яаж боломжийг алдхав ( ๑• ₃ั•๑)
Урд томоос том толь байхад завшааныг ашиглан тольдож гарав. Ард хөлийн чимээ сонсогдов ...

Нөгөө ангийн хүүхэд. Гэнэт хаана байгаагаа санан нүүр улайгаад явчихав. Аличуура гяалс мушгиж авчихаад хажуугаар нь гараад гүйчихлээ.

"Мэдсэн бол зүгээр л алчуураа норогчихоод гараад явчихдаг байж" (>︿<。)

Би: Багшаа орж болох уу?
Багш: Ор ор

"За сайхан амарцгаагаарай гэрийн даалгавраа сайн хийгээрэй" зөрөөд гараад явчихав...

Их завсарлагаан

Надад хоёр найз байдаг юм л даа. Тэднийг Юүи бас Ина гэдэг. Би тэр хоёртой бага ангиасаа л хамт байсан. Бүхнээ яарьдаг тийм л дотно.

"Сая яасан гээч... алчуур норгох гээд эрэгтэй нойлд байхад нэг хүн ороод ирсэн... яг нөгөө ангийн хүүхэд..."

Юүи: Яанаа хха *инээх* чи яг ингэх гээд байсан юм. Ингээд насны онигоотой болж байгаа юмдаа.

Би: Үгүү за ( ̄^ ̄゜)...

инээлдэд явж байтал яг өөдөөс гараад ирдэг юм даа. түүнийг хараад сандарсандаа буцаж эргээд гүйгээд явчихав.

Ина: Хүүе Минаа !!! Хайчих гэж байгаа юм *хашиграх*

"Бурхан минь дугуй болчоосой T.T" хурдан хурдан алахсаар байтал булангийн ангийн үүдэнд тулаад ирэв. Ард нөгөө хөлийн мөр сонсогдов ...
"Үгүй ээ үгүй биш тимээ биш байх" эргээд хартал
(× ×๑ )

Friend Or Love? Where stories live. Discover now