Ερωτας χωρις μετανοια.

10 2 2
                                    


Ηταν μια μερα βροχερή. Ο ηλιος σχεδον ελαμπε απο τα τοσα πολλα συννεφα. Μολις ειχα ξυπνησει. Κουρασμενος απο την χθεσινή βραδινή βολτα. Σηκωνομαι να παω να πληθω. Κοιτάζομαι στον καθρεπτη και βλεπω τα χαλια μου. Πλενω δοντια, προσωπο, χερια και βγαινω. Πηγαινω στην κουζινα βλεπω την μανα μου - βρε βρε! Καλα ξυπνητουρια! - καλημερα και σε σενα μανα *την παιρνω αγκαλια με ενα φιλη στο μαγουλο* - μανα παω να ετοιμαστω γιατι εχω αργησει για αλλη μια φορα Ετοιμαζομαι. Βαζω οτι πιο άνετο ειχα. Παιρνω την τσαντα μου και φευγω. Φτάνοντας στο σχολειο βλεπω απεξω την παρεα μου. - Καλημερα , ειπε ο Στεφανος - Καλημερα που ειναι ο μιχαλης - δεν εχει ερθει ακομα. Σε λιγη ωρα- με ποιον εχουμε - με τον κατρινακη.. - ωραια παμε Περπατώντας στο προαύλιο μας πετυχαίνει ο διευθυντης Διευ. - παλι αργησατε τα δυο σας Εγω - συγγνωμη κυριε Διευ - καλα περάστε Παμε στο μαθημα. Καθομαστε. Βγάζουμε τα βιβλια με τα τετραδιαΠερνα η ωρα χαλαρα γιατι ειχαμε με τον αγαπημενο μας καθηγητη. Μετα απο πολυ ωρα που σχολασαμε πετυχαίνω στον δρομο μια παρεα. Ηταν ενα κοριτσι πολυ γλυκο, ομορφο και παντα με το χαμογελο στο στομα. Την ηξερα χρονια και δεν αντιστάθηκα να της μιλησω. Την λενε ειρηνηΕγω - γεια, της ειπα Ειρηνη - γεια, με το χαμογελο στο στομα Εγω - πας καπου;; Ειρ - σπιτι μου Εγω - ααα και γω παμε μαζι; Ούτως η αλλος στον ιδιο δρομο παμε Ειρ - ναι αμεΠερπατώντας ακουγα τα βήματα της να πηγαινει με τον ιδιο ρυθμό με μεναΟ αερας να φυσαει τα μαλλια της απαλα και τα ματια της να λάμπουν στον στον ηλιο. Εγω - Τι μαθημα ειχες; Ειρ - μαθηματικα Εγω - το αγαπημενο σου μαθημα δεν ειναι αυτο αν θυμαμαι καλα; Ειρ - ναι πως το θυμασαι ; Εγω - δεν ξεχνιέται γιατι ειναι ενα μαθημα που συχαινομαι Ειρ - ελα μωρε ωραιο μαθημα ειναι Εγω - ναι οτι πειςΦτάνοντας εξω απο το σπιτι της βλεπω την Κ. Ελενη την μαμά της Εγω - γεια σας κυρια ελενη Κ. Ελενη - γεια! Φευγω εγω να παω σπιτι μου.

Παω σπιτι μου βλεπω ειδοποιησεις. Ηταν μηνηματα απο την ειρηνη.

"γεια" 
"καλως την" 

"τι κανεις;;;; <3"
"καλα μικιο εσυ"
"καλα μια χαρα" 
"διαβασες τα μαθηματικα σου :ρ "
"χαχαχα ναι αμε"
"κιολλας;; Πρεπει να ηρεμησεις λιγο γιατι ειναι καποιοι που δεν τα πανε καλα με αυτο το μαθημα χαχα" 
"να σε βοηθησω εγω τοτε" 
"ναι γιατι οχι"
*κλεινω το κινητο*
Παω στην κουζινα να φαω γιατι πεινουσα σαν λυκος. Γουργουριζε η κοιλια μου και ακουγοταν σαν να υπαρχει καμια αρκουδα μεσα στο σπιτι.

Μαμα - πως ηταν το μαθημα;
Εγω - πως να ηταν ρε μαμα. Τα ιδια. Με τον κατρινακη ειχαμε ξερεις πως ειναι αυτα τωρα. 
Μαμα - αα τελεια!
Ειχε φτιαξει το αγαπημενο μου φαγητο. Δεν μπορουσα να αντισταθω. Ηταν να φαω ακομα και το πιατο μου. 

Μαμα - καλα δεν εφαγες τιποτα ολη μερα;;

Εγω - γιατι προλαβα νομιζεις;;
Μαμα - ναι σωστα.

Τελειωνω το φαγητο και παω στο δωματιο να αραξω. Ημουν τοσο κουρασμενος που με πηρε ο υπνος.



Γεια σας! Ελπιζω να σας αρεσει η πρωτη μου ιστορια. Δεν εχω ξαναγραψει ποτε μου οποτε μακαρι να σας ειναι καλη. Το δευτερο παρτ θα ερθει σε λιγο καιρο. Ευχαριστω οσοι/οσες το διαβασαν. Αν θελετε να γραψω και δευτερο μπορειτε να αφησετε τα σχολια σας και να μου πειτε που εκανα λαθος ετσι ωστε να μην το ξανακανω. 
Ευχαριστω. 

Ερωτας χωρις μετανοια.Where stories live. Discover now