Miris Ruže

5.2K 154 20
                                    




Postavite li ponekad sebi pitanje ،،Da li može mirisati uvela ili zaleđena ruža?"Pa i to je moguće da miriše uvela ili zaleđena jer kažu da je ruža simbol ljubavi! Da, možda jeste, alı isto tako je  simbol patnje! A zašto patnje ispričat ću vam u nastavku!







Njeno ime je Zehra! A ovo je moja priča o ruži. Sve je počelo pre pet godina. A kako je počelo čut ćete upravo sad.





                                       Uvod

                          Pet godina unazad

    Još tačno dva dana i četiri sata ja sam slobodna, a onda ću nositi prezime čoveka kojeg volim"-  mislila je Zehra dok je putovala prema kući svog verenika. Osmeh na njenom licu  nije se merio ni sa čim na ovom svetu, bila je sretna.

Ali svaka sreća kratko traje pa je tako i njena trajala kratko.  Onog trena kada je izašla iz autobusa, tog istog trena je i stala. A sa njom stalo je i njeno srce. Ispred nje stajao je njen verenik zagrljen sa drugom ženom u ni malo prijatnom položaju!  Zehra tog dana nije izgovorila ni jednu reč,a ne govori ni sada, kad je prošlo vıše od šest mjeseci.

Ona više nije ista! Njeno srce kuca, ali ništa ne oseća, njene oči su otvorene, ali osim tame ništa drugo ne vide. Njeno lice više nema sjaja, na njemu su iscrtani samo tuga i bol.

Od onog dana kada je videla svog verenika sa drugom ženom, njeno srce je puklo i ona je umrla. Sama sebe je živu u zemlju pokopala.  Postala je zaleđena ,,Ruža".

Tu nedaleko od mahale, u kojoj je živjela Zehra, nalazio se jedan, možemo reći ,,dvorac''. U njemu je živela jedna malena princeza, njena majka, djed, Asijin otac Nihat i posluga.

Sa njima je živeo i jedan momak Omer, koji je bio san svake devojke. Crte njegovog muževnog lica, osmeh i pogled mamile su svaku devojku na greh. A najgore u svemu tome bilo je to, što je on bıo svestan svojih kvaliteta i toga kako utiče na žensku populaciju. Njegovo svakodnevno jelo bilo je ismijavanje i iskorištavanje devojaka. A to je svakodnevno donosilo nove probleme. Posebno Omerovom ocu koji je bio star čovek.

Njegov život polako se gasio, a sve to dodatno mu je činila težim njegova opaka bolest.

Kada je Omerova biološka majka prije 11 godina otišla, Omerov otac je počeo da tone, jedino što ga je držalo u životu bila su njegova deca. Nekako ga je snaga svakog dana sve više izdavala, on je od Omera tražio samo da obuče odelo i preuzme vođenje firme. Danima je čekao da se Omer smiri i da prestane da živi žıvot boema. Čekao je i čekao, ali se to nikad nije dogodilo!

Zato  je odlučio da preuzme stvar u svoje ruke kako bi od Omera napravio čoveka. 

Zatim je jednog jutra pozvao sve u dnevni boravak kako bi im saopštio: ,,Danas idemo da prosimo devojku za Omera''! Svi ga iznenađeno pogledaše, a Omer se prvi pobuni. Samo ovog puta ostade zapanjen, jer niko ne htede stati na njegovu stranu.

Veoma ljut Omer je otišao iz kuće. Misleći kako je pobegao od svega, ali nije ni slutio da sve  upravo sada počinje.

Priča o Ruži koja je uvela, a još uvijek miriše upravo počinje sad.  Kako i ko je Ruži vratio miris, ko ju je vratio  u život saznat ćete ubrzo, jer čuda su moguća, ako su vođena rukom ljubavi! ‏

Roman je izdan sve informacije i naručivanje u DM

Roman je izdan sve informacije i naručivanje u DM

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MIRIS RUŽE (Štampana) Where stories live. Discover now