PLATONİK▶SEVGİLİ Mİ?

945 72 50
                                    

"Çok zor be sevgili..Seni sevmek güzel, kalanı çok zor"

                             🎈

Aylin ablayla dertleşmek biraz iyi gelmişti...Derin bir nefes alıp:

-Hadi yemekleri bitirelim,demiştim hiçbir şey olmamış gibi...

Aylin:Eylül ya:))Hadi bitirelim bari...

Aylin abla çoğu yemeği ben gelmeden yapmıştı...Birlikte de kalan yemekleri tamamlamıştık...

Restorandaki işimi bitirince mutfaktan çıkmıştım...Kızlar kapıda bekliyorlardı...Soru sormamışlardı ilk defa...Yol boyunca hiçbirimizin sesi çıkmamıştı..Eve gelmiştik...Kader bu sefer daha güzel yemekler hazırlamıştı..Hepimiz çok acıktığımızdan hemen masaya oturmuştuk...

Songül:Eylül sen daha iyi görünüyorsun sanki..

Kader:Evet evet..Biraz daha mutlu..

Eylül:Aylin ablayla dertleştik biraz..Bana iyi geldi onunla konuşmak...

Meral:Aşkını unuttun yani..

Eylül:Unutmak zorundayım kızlar...Sevgilisi varmış işte...

Cemre:Ben hala düşüncemin arkasındayım...Belki de sevgilisi değil...Olamaz mı?

Eylül:Neyse..Kapatalım bu konuyu...

Tabi ki sevgilisi olmasını asla istemezdim..Ama gördüklerim...Elele tutuşmaları...Aklımdan gidiyor muydu sanki?Yemek yedikten sonra odaya gidip kendimi yatağa atmıştım...

🍃

Güney,Ali ve Mert de akşam yemeği yiyorlardı...

Güney:Fark ettiniz mi dünden sonra o kız Ali'ye biraz uzak sanki..Fazla bakmıyor...

Ali:....

Mert:Hıı..Arkadaşı da geldi bana yalan söyledin falan dedi...

Güney:Hakikaten lan..Ne oldu orada?

Mert:Ya söz vermiştim ama dayanamıyorum artık..Söyleyeceğim...

Ali:Söyle kardeşim..

Mert:O kızın ismi Meral..Bana okulun ikinci günü dedi işte mavi gözlü arkadaşının sevgilisi var mı,hangi bölümde falan...Ben de dedim ki niye aşık mısın...

Güney:Oha!Biri daha Ali'ye aşık haberimiz yok..

Mert:Yok lan..Ben öyle sorunca ben değil arkadaşım aşık dedi o kızı göstererek...

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin