Tu și Shawn sunteți cei mai buni prieteni încă de la grădiniță. Dar, de la un timp de vreme, ai început să dezvolți sentimente pentru el.
Azi trebuie să te duci la Shawn acasă pentru a face proiectul la engleză despre Shakespeare.După aproape două ore, ați terminat. Shawn se duce la bucătărie și face două căni de ciocolată caldă cu bezele deasupra, pentru a le bea în cinstea muncii terminate cu succes.
Shawn s-a așezat pe pat, foarte aproape de tine. Genunchiul lui îl atingea pe al tău. Avea pe el un hanorac gri, larg, o pereche de pantaloni negri scurți și șosete albe. Te-ai încordat simțindu-l așa de aproape. Țineai cana cu ciocolata fierbinte în mână și uitându-te la ea, încercând să te relaxezi.
–Hey, Y/N, de ce ești așa de tăcută astăzi? A zis el punând cana undeva pe măsuță din fața patului și întorcându-se cu fața la tine.
Din cauza lipsei de spațiu, fața lui era foarte aproape de tine.
Ți-a luat cana din mână și a așezat-o lângă a lui. Făcând asta, degetele lui le-au atins ușor pe ale tale și te-ai înroșit.Nu i-ai răspuns. Încercai să te calmezi. Neauzind niciun răspuns, Shawn ți-a luat mâinile într-ale lui. Ți-ai întors ușor fața, conștientizând faptul că erai roșie ca tomatele pe care el le detestă.
–Y/N, suntem prieteni de atâția ani, spune-mi ce ai pe suflet. Doar știi că sunt aici pentru a te ajuta oricând ai nevoie. A zis el cu un zâmbet călduros.
Ai respirat ușor închizând ochii. Ai reușit să îți deschizi ochii. Erai gata să mărturisești totul, dar când ai simțit mâna dreaptă a lui Shawn pe coapsa ta, te-ai oprit.
–Y/N, mă placi?
Întrebarea a venit pe neașteptate și te-ai înroșit și mai rău.–Eu... Eu-
Cealaltă mâna a lui era deja pe maxilarul tău. Shawn s-a apropiat atât de mult de față ta, încât doar 10cm vă mai despărțeau.
–Pentru că eu te iubesc. A zis el. Și neașteptând niciun răspuns, și-a apăsat ușor buzele peste ale tale.
Dintr-un instinct, ți-ai băgat mâna stângă în părul lui.Shawn s-a desprins ușor. S-a uitat în ochii tăi, iar tu ai dat din cap zâmbind. Știai că se referea la sărutul propriu-zis.
Și așa s-a întâmplat. Shawn te-a sărutat a doua oară, tu răspunzându-i.–Și eu te iubesc, ai zis tu în cele din urmă, cu un zâmbet uriaș pe față.
Zâmbetul lui Shawn a fost așa de frumos și relaxat.Abia acum ți-ai dat seama că el fusese la fel de încordat ca și tine. Acum nu mai erați așa. Erați fericiți.