Singură Acasă

26 2 3
                                    

Într-o zi ploioasă Roxana sa plictisit și sa dus să își facă o baie caldă. Totul era bine până când sa auzit un zgomot în sufragerie ea sa dus să vadă ce este dar nu era nimic când sa întors în baie cada era plină cu sânge iar pe chiuvetă erau 4 lumânări aprinse, Roxana speriată sa dus să sune la poliție dar nu era deloc semnal. Roxana sa dus să o caute pe mama știind că venise în vizită a alergat repede ca să o găsească aceasta nu era nici unde dar dintr-o dată să auzit un zgomot într-un dulap aceasta când a deschis ușa la dulap a văzut-o pe mama ei legată la gât cu o sfoară și pe fruntea ei scriind,,Jeff ". Roxana a fugit în stradă să ceară ajutor lângă ea sa oprit o mașină aceasta cerând disperată ajutor dar șoferul speriat de aceasta nu a ajutat-o n, iar când sa întors acolo a fost sfârșitul ei Jeff stătea la poartă ținând-o pe mama Roxanei de mână strigând :
Tu urmezi!
Roxana când a auzit a fugit repede pe stradă aceasta obosită tot sa chinuit sa fugă apoi a întâlnit o femeie învârtă aceasta chemândo pe Roxana în cabana ei. Roxana neștiind când a deschis ușa Jeff era acolo iar în spatele lui erau mai mulți de 10 oameni spânzurați cu mâinile tăiate acolo era și o fată mică care îi cerea ajutor lui Roxana.
Roxana a observat că lui Jeff îi place de ea iar aceasta a încerca să se dea pe la că Jeff și Roxana ia cerut lui Jeff o noapte în care să doarmă amândoi. Jeff picând în capcană sa îndrăgostit mai mult de Roxana. Aceștia au avut o noapte de vis înpreună și peste două săptămâni petrecute înpreună Roxana a observat că este însărcinată. Roxana după mult timp a început să îi placă de el și astfel ea a dat naștere unei fetițe. Fetița avea :plapele tăiate și gura era tăiată aceasta semăna foarte mult cu tatăl ei astfel Jeff era foarte mândru de ea. Primul om omorât de Jeffina a fost la vârsta de 5 ani. Jeffina sa prefăcut că sa pierdut în pădure iar omul când sa așteptat cel mai puțin aceasta ia băgat cuțitul în inimă, Jeff era atât de mândru că fetita lui va fi la fel ca el încât ia căzut prima lui lacrimă pe obraz. Fetița când a văzut lacrima la șters pe tatăl ei cu cuțitul plin de sânge pe obraz. A venit și ziua în care Jeffina a fost dusă la școală. Jeffina sa înprietenit cu Slendărmen și cu Slendrina ei erau cei mai buni prieteni.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 16, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Singură AcasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum