-Cobori odată? Intreb exasperat de cat timp o aștept pe bruneta.
-Acum cobor! Ai putina răbdare!
-Hai mai repede! Abdullah nu sta dupa mine! Tip invartindu-ma dintr-o parte in alta.
- Vorbesti de parca esti membru fidel acestei bande.
- Pentru moment sunt!
"Matt! Iubitule!Am plecat!" Aud cum spune către iubitelul ei in timp ce vorbește cu mine la telefon.
"Matt! Iubitule! Am plecat!" O imit cu o voce pitigaiata si ma strâmb, făcându-i pe ceilalți agenți sa bufneasca in ras.
-Vii odată?!? Strig la telefon si vad cateva bătrâne cum isi întorc privirea către mine.
- Acum cobor Kart!! Unde va gasesc?
- In spatele blocului.
Închid fără sa mai zic nimic si ma lipesc de dubiță. Ma lovesc cu capul de ea. "Iubitule! Matt! " Ighh..bine ca aseară mai aveam putin si ne sărutam si azi o aud cum il striga pe fatalaul ala.
Ii aud tocurile de la o distanță destul de mare. Merge sigura pe sine. Este îmbrăcată in pantaloni de latex si un tricou negru, mulat care ii scoate formele in evidentă. Parul il fuge in toate părțile iar ochii aia albaștrii sunt conturati de putin tus negru. De unde atâta frumusețe pe femeia asta?
-Scuze pentru intârziere. Se scuza si urcam in masina. Ajungem in același loc ca si ieri, fiecare pregătindu-se. De la ușa, ii fac semn brunetei ca am intrat si ca misiunea noastră continua.
"Ai grija de tine!"O aud in casca.
Zâmbesc automat. I-as spune si eu sa aibă grija de ea dar am dat cu ochii de băieți, care creeau o forfota mare.
-Neata! Ce sa intamplat? Intreb curios.
-Ce știi tu despre John? Striga Abdullah si presupun ca John este tipul care l-am prins aseară.
-Care John? Intreb si privesc către Anthony care părea destul de agitat.
-Cum adică care John? Tipul cu care ai plecat aseară împreuna cu Thony! Continua sa tipe si se întoarce către Anthony.
-Sefu', noi am mers pana la colțul străzi împreuna, apoi ne-am despărțit.
-Niciodată nu știți nimic! Unde este John?!?! Striga mergând prin fața tuturor.
-L-am vazut eu aseară! Spune un alt bărbat. Avea probleme cu politia. Cand l-am auzit, inima a început sa imi bată nebunește.
-Ce ai vazut? Întreaba Abdullah întorcându-se spre acel bărbat.
-Nu am apucat sa vad foarte mult ca era întuneric. Stiu doar ca o tipa a sărit dintr-o dubiță si a zis ca e agent la FBI, iar John a sărit la ea, iar cand era aproape sa o...nu stiu ce voia sa facă cu ea...din dubiță au sărit mai multi si l-au prins.
"Fi calm, nu te da de gol." O aud pe bruneta in casca. Cred ca cel mai tâmpit lucru care sa spui unei persoane stresate, e sa fie calm.
CITEȘTI
Misiune Cu Scântei
AventureAgent sub acoperire de aproape 8 ani. A lucra pentru FBI este solicitant. In fiecare zii viata iti este pusă in pericol deși Taylor Kart ia toate misiunile ca pe o joaca. Asta pana cand partenerul sau este omorât. Misiunile continua sa curgă dar Tay...