LIEVE LEZERS, IK GA EEN NIEUW BOEK SCHRIJVEN WAT '' WEEK END'' HEET.
HET GAAT OVER BLUE, DIE VERLIEFD WORD OP DE VRIEND VAN HAAR GROOTE ZUS.
IK VEREL EN SNEL MEER OVER!
HIER NOG EEN KLEIN HOOFDSTUKJE VOOR DAT WE BIJNA BIJ HET EINDE KOMMEN :( ( sorry het is heel kort, maar dat komt omdat de laatste paar hoofdstukken heel lang worden! )
IK WOU NOG IEDEREEN BEDANKEN DIE GEVOTE HEEFT , EN JULLIE LIEVE COMMENTJES.
HOU VAN JULLIE, XX PAULA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
POV Amber:
Ik zat tegen over Meneer V, Ik was bijgekommen van de shok, was Edward dan overlal? Meneer V was ietjes ouder dan Edward, rond de 20? 22 misschien ? Hij was minder knap en Ed had iets wat hij niet had, hij was kleiner dan Ed en ietjes dikker, natuurlijk niet dik, maar Ed had nou eenmaal een godlijk lichaam. Ze hadden welde zelfde stem, ik was licht onder de indruk. De zelfde ogen en glimlach, dat hadden ze, elke keer als V glimlachte werd ik warm en gingen mijn gedachten naar Edward. Ik werd gek, volgde hij me dan overal naartoe? Meneer V sprak maar door.
''Amber, je beginnt volgende week pas, maar kom morgen langs, ik woon hier naast, ik geef je mijn adres en laat je zien hoe het hier gaat.'' Hij knipoogte en ik voelde dat ik roos werd. Hij was knap.Ik bedankte hem en liep terug naar de wachtkamer waar Menno samen met die domme koe stond.
''We kunnen broertje'' Zei ik pesterig.
''Ik ga vaker met je mee'' Zei Menno lachend. Zijn blik werd serieus.
''Hè, sorry dat ik het zeg, maar leek die man van daarnet niet vreselijk erg op je liefje.'' Ik zuchtte geirriteerd , maar voelde stiekem onrust.
''Nee joh.'' Het viel stil en ik keek het raam van de auto uit. Jawel Meneer V leek op hem. Het was natuurlijk puur toeval, maar toch.
Ik kwam mijn huisje binnen , Sara liep snel naar me toe.
''Hoe was het.'' Ik zag hoop en stress in haar ogen.
''Het was gewedig ! Ik ga dit het einde vinden!'' Zei ik extreem blij. Ik zag David aanlopen.
''Ze liegt.'' riep hij. Ik zag sara's blik van blij naar verdrietig veranderen en begon me vervelend te voelen. David kende me te goed.
''Ik moet er nog aan wennen. Het komt goed Saar!''
JE LEEST
Ik wil je nog eens zien.
Romantizm'' Kijk Mij is aan.'' Ik voelde tranen opkommen, snel keek ik naar de grond. Hoe kon ik ooit verliefd worden op zoo'n jongen? Kom op Amber. Je wist het al sins het begin dat dit niet ging werken. Ik was stom en blind. Ik voelde zijn warme handen op...