JUST BE YOURSELF. hrvatski

895 2 1
                                    

JUST BE YURSELF part 1      

  LOUIS POV

-Opet onaj san?-pitao me Harry kad me vidio u kuhinji opet oblivenog znojem(osjećam peerveziju...)

-Aha-promrmljao sam. Inače uvjek sanjam jedan te isti san;vidim neki prozor,a na prozoru neka djevojka duge,crne valovite kose,ali;koliko god se trudio,ne mogu joj vidjeti lice. Na kraju sna se baca,ali nevidim gdje pada  jer kad se ona baca,prekida se i san. I tako iznova i iznova...

-Znaš,možda se i to dogodi jedamput.-iz razmišljanja me prekinuo Niall sa ogromnim komadom pizze u rukama. Još je bila vruća.(opet osjećam pervezijuuuu...)

-Možda,ali nadam se da ću joj vidjeti lice...

-Haha,nadaj se i dalje!-iz razmišljanja me prekinuo Zayn držeći u rukama fen i češaljalj.

-E pa da znaš i hoću.-rekao sam odlučno-A sad idemo jesti,gladan sam!

        NORMALNI POV

Jutro je,budim se u bolnici. 30 i prvi dan ovdje. Sad se sigurno pitate šta radim ovdje mjesec dana. Pa prije točno mjesec dana sam silovana,da silovana i nosim dijete. Iako je to dijete od tog kretena,i moje je te ga volim. Sad ćete sigurno misliti da sm neka luđakinja. I ja sam  mislila to... Ali ovdje sam u bolnici zbog toga što imam tumor maternice,al da mi me izlječili,moraju ubiti dijete,a ja to ne želim...

(PROČITAJTE MOLIM VAS)

OVAKOOO...JA SAM NOVA OVDJE I OVO JE MOJA PRVA PRIČA.HTJELA SAM JOŠ VIŠE ALI NISAM IMALA VREMENA...MOLIM VAS SVE KOJI PROČITATE,KAŽETE ŠTO MISLITE O TOME.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JUST BE YOURSELF. hrvatskiWhere stories live. Discover now