Bölüm 40: Artık İnsan Değilim (2)

2.1K 208 4
                                    

Mustafa, Merve ve ateş kurdu birlikte ilerleyip dış saha öğrencilerinin kalacağı yere doğru gidiyordu.

Bu sırada bir çok öğrenci bu üçlüyü görmüştü. İnsanların gözünde hem kıskanç ve hem de küçümser bir ifade vardı.

Merve iç saha öğrencisi olmasının yanında Gökhan' ın tek öğrencisiydi.
Gökhan Mavi Bulut Akademisi' nde iç kesimden sorumlu en yetkili kişiydi.

Bu yüzden herkes Merve ile daha yakın olmak istiyordu. Ama şu an hiç tanımadıkları ve gücü daha Gerçek Qi alemine ulaşmamış bir kişi onunla beraber yürüyordu.

Bu kıskanılacak bir durumda ama onları daha çok kızdıran şey Merve' nin Mustafa' nın yanında çok saygılı bir şekilde yüremesiydi.

" Kıdemli kardeş Merve nasılsın ? "

5 kişilik bir grup Mustafa gilin önünü kesmiş ve ilermelerine müsade etmiyordu.

" Önümden çekil " Mustafa bu insanların yüz ifadelerinden ne istediğini biliyordu.

Ama şu an bu mallar ile uğraşacak vakti yoktu. Kendini bir an önce güçlendirmeli ve intikamını almalıydı.

" Sen sus çöp burda Merve ile konuşuyorum. "

Beş kişilik gruptan lider görünümlü biri Mustafa' ya bakarak kibirli bir şekilde konuşuyordu.

Bu kişi iç saha öğrencilerinden Orhan' dı. Orhan' ın gücü şu an 1. Seviye Gümüş Beden Bölgesinde bulunuyordu.

Kendisi Merve gibi 12 öğretmenin özel öğrencilerinden biriydi. Bu yüzden kibri çok yüksekti ve herkesi bir çöp parçası gibi görüyordu.

" Orhan yoldan çekil. " Merve , Mustafa' nın çok öfkeli olduğunu biliyordu. Mustafa şu an pimi çekilmiş bir bomba gibiydi her an birine patlıya bilirdi.

Ateş kurdu efendisine yapılan hakereti kaldıramamış ve küçük bir hırıltı bırakmıştı.

Mustafa' nın eliyle işaret etmesi sonucu sakinleşen ateş kurdu geriye çekilip birazdan olacak savaşı izlemek için yerini aldı.

" Bana mı çöp dedin "

" Sana konuşma iznini veren oldu mu "

" Merve şu çöpe kıdemlilerine saygılı olması gerektidiğini öğret yoksa ben öğretmek zorunda kalacam "

" Hahaha... Bana ders verecek kadar güçlü olduğumuzu sanıyorsunuz. " 

Yapılan konuşmaları duyan yüzlerce kişilik insan grubu hemen olay yerinde toplanmaya başladı.

Bazıları bu savaşın tek taraflı olacağını ve gelip izlemenin zaman kaybı olacağını düşündüğü için gelme zahmetinde bile bulunmamıştı.

" Kıdemli Orhan bırakın ben ilgileneyim şu çöp ile "

" Tamam. Sana bırakıyorum elimi yeni yıkadım bir çöpe sürerek kirletmek istemiyorum "

" Orhan hemen adamlarını al ve uzaklaş burdan. " Merve öfkeli bir sesle Orhan' a bağırdı.

Mustafa' zaten zor sakinleştire bilmiş eğer böyle daha fazla devam ederse bir katliam çıka bilirdi.

" Senin hatrın için bu seferlik görmezdem gelecem. Kadınların arkasına saklanan bir korkak ile daha fazla uğraşmak istemiyorum. "

Orhan' ın bu sözleri bardağı taşıran son damlaydı. Artık ok yaydan çıkmış Mustafa öfkesini boşaltacak birini bulmuştu.

" Merve akademi içinde öldürmek dışında savaşmak serbest değil mi ? "

Merve Mustafa' yı durmanın artık imkansıza yakın olduğu biliyordu. Bu yüzden cevap verirken sadace başıyla onaylayıp ateş kurdu gibi olacakları izlemek için hafifçe köşeye çekildi.

Gökyüzü İmparatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin