De jumătate de oră stau și o privesc și eu și toți bărbați din sală, o mănâncă din priviri și nu-i condamn în rochia roză pe care o poartă o face să semene ca o prințesă. Prințesa mea! Ce bine sună, îmi vine să mă dau cu capul de toți pereți cât rozalia primește câte o invitație la dans din partea tuturor boşorogilor dar îmi apare și un zâmbet în colțul guri când îi refuză cu stil ca o adevărată divă.- Sasukeeeee nu știam că și tu vei fii aici iubire; O nu ,nu ea nu acum nu aici Doamne ce ai cu mine dau din noroc în ghinion.
- Ce cauți aici Karin? O întreb încordat.
- Și eu mă bucur să te văd.
După ce că eram încordat din cauza eventualilor pretendenți la inima rozaliei acum trebuie să am grijă ca nebuna asta să nu sară pe mine și să mă violeze, la propriu. Itachi stă pe scaunul de lângă mine și râde înfundat iar de nervi îi dau o palmă după ceafă, na mai râzi acum dragul meu frate.
- De ce-ai făcut asta?
- Ca pot și că vreau!
De nervi mă ridic de la masă și mă aventurez pe ringul de dans unde o pot observa mai bine pe Sakura care dansează cu fata brunetă Hinata parcă. Mă îndrept visător spre ele dar când să ajung roșcata mă trage de mână spre un colț mai retras.
- Ce crezi că faci, eu vin să stau cu tine și tu mă lași cu ochii în soare? Și începe drama ,iar eu am bilet în primul rând.
- Nu-mi place că mă ignori.
- Nu-mi place că mă lași mereu cu ochi în soare.
- Nu-mi place că ești mai atentă la Haruno decât la mine ,ce țe-a făcut, te-a vrăjit.
Doamne ce mult vorbește, și ce tot îndrugă ea acolo ,crede că noi suntem împreună?
- Stai ,stai stai! ce tot indrugi acolo?
- Sasuke eu vorbesc despre noi și tu ce faci?
- Noi? femeie nu există noi ,nu a existat niciodată a fost doar în mintea ta.
Mă scoate din sărite, o strâng de gât și o arunc pe una dintre mese. Începe să facă pe victima și asta îmi displace cel mai mult la ea. Ca să nu mai îmi fac inimă rea plec de acolo ,l-am observat pe Naruto la o masă distanță și imediat mă duc să-l salut.
- Naruto și tu ai fost forțat să vii aici?
- Sasuke? Doamne e prima dată în viața mea când mă bucur să te văd.
Acesta sare de pe scaun și vine să mă îmbrățișeze, și să mă strângă tare la piept aproape nu mai am aer, îl îndepărtez cu greu și trag în piept aerul mult dorit.
- Ce-ai mă omule? Ești fugărit de poliție sau de mafie?
- Mai rău? Se plânse acesta ascunzându-se în spatele meu.
- Moartea în vacanță? Aceasta mârâie la mine și mă strânge mai tare de la spate, îmi face semn spre masă unde se află o blonda mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, cu niște tocuri de vai mama lor zici că sunt catalige.
- Pe unde ai mai găsit-o și pe blonda asta ?
- Nu o recunoști e Ino prietena ,,iubitei" tale? Mă întorc și îi dau una după ceafă.
- Karin nu e iubita mea dobitocule.
Am stat și am stat și iar am stat să mă gândesc cum scăpăm de nebune eu de roșcată iar Naruto de blonda dar nimic nu mi-a venit în minte stau și mă holbez prin sală si am putut jura ca l-am văzut pe bunicul dansând cu o femeie, am trăit să o văd și pe asta. Mi-am plimbat privirea prin sală căutând culoarea ce mă fascineaza cel mai mult, caut acel roz care mi-a intrat sub piele ,îl zăresc la masa sa vorbind cu Hinata. Dintr-o dată mi s-a aprins și mie beculețul.
- Naruto ai cel mai deștept prieten din câți există; Blondul mă privește uimit ,îi fac semn să se uite în direcția în care mă uit și eu și când o vede pe rozalie ochi îi surâd.
- Uite-o pe Sakura perfect o voi invita la dans; Acesta dă să se ridice dar îl prind de mână și îl trântesc înapoi pe scaun.
- Stai ,stai ușor prietene tu o vei invita la dans pe prietena Sakurei!
- Pe Hinata?
- Mai vezi tu pe cineva?
- Dar de ce nu o pot inviata pe Sakura? De prost ce ești de aceea ,crezi că te las să pui mâna pe ea, vise amice.
- Pentru că pe Sakura o voi inviata eu!
Și cu acest discurs mă ridic de la masă și mă îndrept spre cea a fetelor pot spune că nu am avut emoții în toată viața mea cum am avut acum ,îmi tremură picioarele de nu mai pot iar curajul mea ajuns în pantaloni deja eram roșu la față iar când Hinata ia făcut semn rozaliei spre mine am știut că nu mai e cale de întoarcere, o vedeam pe Karin cum mai are puțin și scoate fum pe nări mai rău ca un balaur ,asta îmi dă putere să înaintez mai încrezător ca niciodată, când am ajuns lângă rozalie emoțiile au reapărut, dacă mă refuză, dacă va râde de mine dacă...
- Te pot ajuta cu ceva? Ah vocea asta mă unge pe suflet.
- Eu...ămm...vezi tu eu vreu...adică dacă dorești....; Saraca fată nu înțelege nimic nici eu nu înțeleg nimic toate cuvintele mi-au rămas în gât.
- Sakura ce vrea Sasuke să spună este dacă îi acorzi un dans; Ah Naruto exact la fix dacă nu cred că aș fi leșinat aici.
- Păi...bine iți accept oferta Sasuke; Numele meu spus de ea pare o melodie pentru urechile mele iar când își pune mâna ei fina în mâna mea simțeam că zbor. Mă uit la Naruto și îi fac semn din cap să o invite pe brunetă la dans, acesta doar oftează.
- Hinata... ai vrea să dansezi...cu mine?
***
Mă aflu pe ringul de dans și am în brațe cea mai frumoasă fată și simt multe privire urâte la adresa mea, îmi pare rău băieți dar cei mai buni mereu câștigă. Ea atât de aproape de mine încât îi pot simți respirația pe pielea mea mă încordeaz când își pune mâna fina pe umărul meu iar eu îi strâng ușor talia ,o apropi și mai mult de mine buzele noastre sunt la un pas de a se intersecta. Doamne cât vreau iar să le gust măcar pentru câteva secunde vreau să tremure iar în brațele mele, aceasta își coboară privirea în jos și încearcă să se îndepărteze de mine dar nu o las o trag și mai aproape și îi ridic ușor bărbia.
- Privește-mă în ochi Sakura nu mai te feri de mine ,nu te mai preface că între noi nu s-a întâmplat nimic ,acel sărut a fost m....
- CE SĂRUT?...
De ce mereu trebuie să strice ea totul?
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...