hoofdstuk 40

626 41 2
                                    

Pp loubna (zus van zakaria )

AAHHH today is my hennaday omg I'm soo happy. Oke nu even in het Nederlands vandaag is het dus mijn henna dag ben zoo blij ik wou al sinds ik zo 13 jaar was al bruids henna op mijn handen hebben, maar vandaag gebeurt het dus EINDELIJK.  "Loubna kun je me even helpen met de welkoms tafel " vroeg men moeder "zeker yemma je moet het niet eens vragen" zei ik tots, ze glimlachte naar me wat hou ik er toch van als ze blij is 😍. Ik hielp mee met de welkoms tafel helemaal in het thema groen en wit jullie weten wel. Ik heb alles zelf gemaakt de cupcakes, bonbons, cake pops, macarons. Ik zette een mooie etagère met bedankjes namelijk een klein schattig potjes met honing in en op de potjes staan er stickers op waar staat "loubna's hennaday " die heb ik dus ook zelf gemaakt. Verder op de tafel staan er wat kaarsen voor wat meer sfeer. Natuurlijk ook de tafel voor de bank waar ik ga zitten is ook helemaal traditioneel versierd met gedecoreerde kaarsen en een prachtige taart die in het groen is versierd waawieee, verder heb ik nog groen en zilvere glitter op de tafel getrooid ook voor de welkoms tafel. 

Het eindresultaat is echt prachtig echt waaawwwww. "Kom we gaan ons klaarmaken " zei sara, ohjah ze was er al laanggg dus jah en haar zoontje is met zijn vader hij is zooo cuteeee. Ik ging samen met sara naar boven en maakten ons klaar, wisten jullie dat sara kapot mooie bruids kapsel kan doen wawieee, maar dat doet ze straks want we ik wou deze dag beetje traditioneel houden dat houdt in dat de bruid gewoon met los haar en zonder make-up gewoon naturel met die groene witte jurk jullie weten wel. Ik hoorde dat de deurbel ging "LOUBAAAA SORAYA IS ER" riep mijn moeder. Ik stormde naar beneden "ahh je ziet er echt uit als een prinses "zei ik blij "wa t3eyeq (niet overdrijven ) ik heb niks gedaan hoor " "kom sara doet je haar en make-up " ik nam haar arm beet en trok haar naar boven. Sara en soraya groeten elkaar en praten wat nog "euhhh de gasten komen he en jullie zien er uit als heksen" zei ik lachend, ze keken me aan zovan "beter hou je je mond dicht" we begonnen te lachen "dus soraya hoe is het met jouw en onze broer hij is niet gemeen he " "nee tuurlijk niet het gaat perfect "zei ze blij, maar die blijheid was anders niet die blijheid die ik gewend was van haar ik keek ook diep in haar ogen en ik kon zien dat tranen naar beneden willen komen, maar dat ze worden tegengehouden door haar sterke ogen. "Gaat het soraya " vroeg ik haar, ze keek nog steeds voor zich dit is het moment,  ik nam een kussen en sloeg haar op haar hoofd "kifesh wat doe je?" Vroeg ze vragend "je was in lollypopland " we schoten in de lach en sara begon met de haren van soraya terwijl ik naar ze keek en zit te denken dat ik eindelijk ga trouwen met de liefde van men leven het likt zo goed tussen ons.

2 uurtjes later

"Klaar" riep sara "OMGGG SORAYA JE BENT PRACHTIIGGG" riep ik, waawwww ze was zo mooi ze was echt anders met make-up en met een prachtige kapsel. Ik herinner nog haar bruiloft o my gochhhh she was so amazing en nu zie ik haar eindelijk zoals die beauty haha niet dat ze zonder make-up niet mooi is hoor ,maar ze is gewoon mooi zowel met als zonder okeeee nu teruggg

"Moehiem ik ga me ook opmaken " zei sara, terwijl soraya duizende foto's zit te maken hahaha en ik paar dingen in de koffer doe klopte iemand op de deur "WIEEE" riep ik "IK BEN HET RANIAAAA" riep ze, misschien herinneren jullie het niet meer maar rania in mijn nicht, "kom maar binnen schatjeuuu" en ze kwam binnen "salaamoe alaykoem famm " en ze groette ons allen "waaww soso je ziet er beeldig uit laat staan morgen" zei ze tegen soraya "jah he ahah MIJ niet vergeten a.u.b. " zei ik ze3ma boos "tuurlijk vergeet ik jouw niet bruid inouuuu" en zeg gaf me een knuffel wollah loveeee her.

Ik hoorde dag de woonkamer VOL was wollah stress eigenlijk ookal is het alleen familie. Ik hoorde dat ze op adjoen(bandir) sloegen en op darbuka  (soort Egyptische trommel) en hoorde ze zingen, IK WIL OOK dus ik begon alleen te dansen in men kamer hahaha iwa jah ik niks missen toch.

"Loubna yallah this tijd dat je naar beneden gaat "zei men moeder. Ze begeleidde me naar beneden en je weet iedereen begon weer sla toe slam te zingen. Daar zat ik dan te staren hoe mijn prachtige henna wordt opgezet op mijn handen en voeten terwijl ze zitten te zingen en er draaide muziek (over henna)

En deze ook (I LOOVEE IT)

a ongeveer 4uren jah 4 UREN  was de henna al klaar omg was BEAUTIFUL😍

Echt het was echt 4 uren waard i loovee it, ze maakten 136300 foto's wayooww mijn handen doen pijn door als dat poseren met mijn handen en voeten laat staan morgen mijn kaken gaan niet meer meewerken 😂😂 stel je voor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Echt het was echt 4 uren waard i loovee it, ze maakten 136300 foto's wayooww mijn handen doen pijn door als dat poseren met mijn handen en voeten laat staan morgen mijn kaken gaan niet meer meewerken 😂😂 stel je voor.

Jah dus ze begonnen te dansen tot 1 u in de nacht want ik moet morgen echt vroeg opstaan beetje veel eten en dingen klaar maken voor de ziana om haar een warme welkom te heten.

Soraya ging naar huis behalve 4 nichten en 2 tantes, soraya word ook bruidsmeisje, maar ze gaat morgen zo vroeg mogelijk komen.

Ik heb er echt zin in

Okee nu echt GOODNIGHTTT ❤❤❤❤



Yeeyyy niew deeltje sorry dat het zo lang duurt, maar examens staan voor de deur en het wordt dus studeren studeren en nog eens studeren dus sorry❤❤

Vergeet niet te stemmen en te reageren 😘😘😘

Het leven van sorayaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu