My first time

1.6K 100 7
                                    

*din perspectiva Emmei*
Luke s-a dus jos sa o ajute pe mama cu pregatirea mesei , doamne cate s-au intamplat .. am si uitat de ziua mea , niciodata nu s-a intamplat asa ceva , ce a fost in mintea mea , era sa fac sex cu Luke , si el m-a refuzat , il iubesc enorm si chiar imi doresc ca el sa fie barbatul care sa ma transforme , stiu suna penibil dar il iubesc , mult..
Peste 20 de min. urca mama la mine in camera , ma pupa ma imbratiseaza si imi spune La multi ani , este 12:30 noapte si eu mor de somn , si de foame si de aceea voi sta la masa cu persoanele cele mai iubite. Cobor la parter, intru in sufragerie si vad masa principala extraordinar de frumos aranjata , masa e imprajmuita de lumanari iar in centru se afla un pui minunat cu cartofi gratinati langa , iar Luke sta la masa asteptandu-ne sa ne asezam .
-Emm , stai in capatul mesei ca azi esti sarbatorita , da doar azi , ca in restul zilelor voi sta din nou eu , spune Luke razand.
- Ok sefu , spun eu furandu-i un sarut pe buze .
Ne asezam toti trei la masa , mama ne toarna sampanie in pahare la toti , iar noi toastam in cinstea mea si a dragostei intre mine si Luke.
Dupa terminarea mesei:
-Moama sunt plina , spun eu suspinand , mama stiam ca esti o bucatareasa desavarsita dar te-ai intrcut pe tine acum.
- Da , Abi sa sti ca a fost cea mai gustoasa masa pe care am mancat-o vreodata.
- Vai , lingusotorilor , ma bucur ca va placut.
- Si inca cum , spun eu razand si batandu-ma pe burta , mami noi mergem sus ca sutem rupti de oboseala , ok? Da hai sa te ajutam cu strangerea mesei.
- A nu , mergeti linistiti ca azi e ziua ta , te iubesc , si imi plaseaza un sarut pe frunte.
- Bine mami , si eu te iubesc , mai mult ca orice pe lume.
- Heei ,? Spune Luke.
- Da da si pe tine te iubesc ! Spun razand. Noapte buna mami vorbim dimineata!
- A dimineata voi fii la servici pana pe la 5 dupamasa , imi pare rau ca te voi lasa singura , dar va avea Luke grija de tine , va pregatesc totul pe dimineata , noapte buna dragii mei!
- Bine mama , noapte buna!
- Noapte buna , Abi spune Luke.
Ajungem la mine in camera :
- Sti Luke , chiar imi lare rau de faza de mai inainte, chiar te iubesc si tu vreau sa fii alesul , dar te inteleg daca tu nu iti doresti.
- Emma nu spune asta , sti ca te iubesc mai mult ca orice , mi-asi da viata pentru tine , doar ca esti atat de firava si nu imi doresc sa te ranesc sau nustiu... Ai trecut printre atatea.
- Sti? Chiar ma gandeam ce ar fii daca am uita complet cele intamplate , spun eu stiind ca nu asi putea niciodata sa uit , si cred cu tarie ca Luke crede ca am ramas cu sechele si vrea sa ma duca la un consult psihologic , esti de acord? Ne incepem viata de la inceput , si vom fii doar noi doi de cum incolo.
- Emma , daca tu iti doresti eu sunt mai mult decat de acord , te iubesc , imi spune el sarutandu-ma si asezandu-ma deasupra lui , el fiind intins in pat .
*din perspectiva lui Luke*
Doamne , daca ar sti ca defapt nu s-a terminat toata povestea , si Ashton ma va cauta in continuare , daca ar stii .. Dar o iubesc si daca ea isi doreste asta ii voi respecta decizia. Ne sarutam atat de pasional de minute intregi , ea incearca si incerca din rasputeri sa scoata ceva din mine , chiar isi doreste asta? Ea era imbracata intr-un maieu cu niste pantaloni scurti. Intru-un final reuseste sa imi dea tricoul jos iar eu i-am deschis sutienul , i-l dau jos pesub maieu , iar dupa aceea ii dau jos si maieul . O sarut pe gat , pe oasele de sub gat , si o intreb gafaind:
-Esti sigura?
Ea da afirmativ din cap.
Ajung in zona sanilor si ii masez cu buzele sanii , ea de placere geme , ii dau pantalonii si chilotii jos , ma dezleg la curea , incep sa o masez in zona intima , ma uit la ea si este foarte convinsa de ceea ce va urma. Incep sa o penetrez usor , accentuand si diminuind vitezele , ea aproape urla de durere , cred ca a fost prima data cand am trait o astfel de experienta cu o fata , cu o fata pe care o iubesc din tot adancil sufletului .
13:50 a II-a zii:
*din perspectiva Emmei*
Ma trezesc din bratele lui Luke trezita de telefon . E Bea.
- Alo? Spun eu somnoroasa.
- Emma , doamne nu imi vine sa cred ca traiesti mi-a fost atat de dor de tine , La multi ani draga mea , te iubesc si mi-a fost extrem de dor de tine.
- Heei Bea , multumesc mult , daca ai sti cat de dor mi-a fost si mie de tine . Trebuie sa iti povestesc, tot, oare sa ii soun adevarul? Cred ca nu , dar ea stie totul despre mine , voi discuta si cu Luke acest subiect.
- Vai , aud pe vocea ei ca plange:
- Bea , nu plange , sunt aici , vrei sa ne vedem la cafenea in 30 de min?
- Da , normal , vii cu Luke?
- Cred ca il voi lasa sa doarma .
- Cee? A dormit la tine?
- Da , ne vedem in 30 de minute la cafenea te las ca ma suna Mike.
- Papa!
Ii raspund lui Luke:
- Da?
- Emma , salut doamne traiesti , spune razand , La multi ani pitico!
- Mersi , da traiesc deocamdata si nu imi spune potico am 18 ani , sau ai utat cumva? Spun razan in hohote .
- Vai vai , trebuie sa imi povestesti tot ce s-a intamplat.
- Ok ok , ma vad cu Bea in 30 de min la cafenea vii?
- Desigur , ma duc sa ma pregatesc , paa!
- Paa pa!
Il las pe Luke sa doarma ii scriu un bilet si il pun pe piept , imi i-au un maieu larg gri Nirvana, jeansii negri rupti la genunchi si vans-ii mei negrii , oare de ce m-am imbracat asa de sumbru? Meh nu bag de seama , il pup pe Luke pe obraz si ma pornesc catre cafenea.

" Hei hei , sper ca va placut capitolul , <3 a fost hot:)) oare acum ei se vor intlarce la liceu ca deobicei , intampinand greutati asupra cuplului , sau "maleficul" Ash isi va face prezenta din nou ? Multumesc pentru 600 reads , va iubesc enoorm , nu credeam ca va place povestea mea :3 .. M-ati face foarte fericita daca la acest capitol mi-ati da Vot+Comm:***
-Diana xx "

Obsession ♛ Luke Hemmings♛ (F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum