GİZEM(-X-)

561 11 5
                                    

Bu bizim ilk deneyimimiz ve yorumlarınızı bekliyoruz.İyi okumalar

Hostesin sesiyle uyandım.Türkiye'yi ne kadar özlediğimi farkettim.Beş sene sonunda buraya döndüğüme hala inanamıyorum.Havaalanına indiğimde abimi karşımda gördüm ve ona doğru koştum.Ona sarıldığımda kokusunu içime çektim, ne kadar özlediğimi farkettim. Kollarını bana doladığında kulağıma "Hoşgeldin Meleğim" diyerek fısıldadı. Karşılık verirken biri dikkatimi çekti. Kimdi bu kız?

Abim(Deniz) yüzümdeki soran bakışları gördüğünde verdiği cevapla şaşırmam bir oldu.

"Bitanem, bak bu Hande.Benim kız arkadaşım!"

Hıı! Kız arkadaş mı, sevgililer mi yani! Niye benim bundan hiç haberim olmadı!! Off abi yaa! Bula bula bu aptal sarışını mı buldun! Tamam bende sarışınım ama aptal deyilim. Bak bak bide sahte sahte bakıp gülüyo ya! Neyse şimdi alttan alıyım, nasılsa evde abime sorarım. Ama önce kıza gününü göstermem gerek!

"Memnun oldum canım. " diyip abime sarıldığım gibi çekiştirmeye başladım. Hande arkadan söylenerek bizim yanımıza doğru geldi.

  ......

Eve gelmeden önce Hande'yi bıraktık.Eve geldiğimizde annem telaşla ortalıkta koşuşturuyordu. Beni görünce gözleri doldu. Birbirimizi özlemle kucakladık. Gözlerinden sevinç gözyaşları akarken "Seni çok özledim kızım!" dedi. "Galiba erken geldim, hazırlıklar bitmemiş." derken göz kırptım."Yemekler hazırlanana kadar odana çık dinlen canım. "

Deniz(abim) beni yukarı çıkardığında gözlerim kilitli odada takıldı.Yeterince acı çektiğimi hatırlayıp odama yöneldim.Tam odamın kapısını açıcakken gözlerim karardı. Ah abi hiç değişmicek misin sen? Hep yeni bir şeyler alındığında aynı hareketi yapıyorsun :)) Hey bana ne alındı?

Odama baktığımda beyaz rengin hakim olduğunu gördüm. Tam benim istediğim gibi. Çocukken hayal ettiğim oda artık benimdi.Boydan boya olan aynam ve ordaki ne!! İnanamıyorum penceremin altında desenli koltukta var! Bunları kim dizayn etmiş? Abim benim aklımı okumuş gibi hemen cevapladı : " Ben yaptım fıstık, hepsi benim seçimim, hmm iyi dekore etmişim ama ha ;)"

Evet bu oda benimdi ve odamda yalnız kalmıştım. Önce bütün çekmece ve gardropları inceledim, daha sonra aynaya gelince duraksadım.

Omuzlarıma dökülen sarı saçlarım, kısa denilemeyecek kadar uzun boyum, düzgün bir fiziğe ve mavi gözlere sahibim.Bu arada ben Defne. Defne D. Dalkıran. 19 yaşındayım ve dört sene önce lise için Londra'ya gittim. Orada Türk ismini kullanmadığım için Daphne'yi kullanıyordum. Ama artık Türkiyedeyim.

......

Birkaç saat dinlendim, sonra aşağı indim. Babam gelmişti ama beni görmeye gelmemişti. Herhalde uyuyorum diye rahatsız etmek istemedi. Her neyse! Ben babama sarılırken kapı çaldı. Annem kapıyı açmıştı ki birden gözlerim içeri giren çocuğa takıldı. O ne yakışıklılık, ne taşlık!! Kimdi bu çocuk!? Babam -sanırım ablası ya da annesi- gelen misafirlerle tokalaştıktan sonra beni gösterip "Kızım Defne, misafirlerimiz de ortağım Sanem Hanım ve oğlu Savaş." "Memnun oldum,  hoşgeldiniz! " :)) Vay be ada bak Savaş. SAVAŞ asilliğe bak. Aman neyse ne zaten bu kadar hazırlık benim için değilmiş. Oradan anneme imalı imalı bakmışım ki lafı uzatmadan hemen yemeğe geçebileceğimizi söyledi.

GİZEM(-X-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin