Capitolul 2

77 11 3
                                    

HELENA'S P.O.V

Au trecut 10 de minute de cand Zayn a plecat,iar eu eram tot in toaleta fara haine pe mine si nu stiam cum sa reactionez cand deodata aud cum usa de la baie se  deschide ,iar un baiat inalt cu parul foarte carliontat  a intrat cu o tigare in mana.Eu tresar si incerc sa ma ghemuiesc pentru a incerca sa sa-mi acopar corpul dezgolit.

-Wow ,acum inteleg de ce  te-a vrut Zayn mortis pe tine.spuse el muscandu-si buza si analizandu-ma .

-Te rog ,ajuta-ma.spun eu plangand in continuu ,iar expresia fetei lui schimbandu-se radical.

-Asteapta 2 secunde.Ma intorc imediat.imi spune el cu o privire care exprima mila.

Dupa 2 minute se intoarce cu un tricou lung cat sa-mi acopere  fundul spre fericirea mea si niste pantaloni de trening.

-Poftim ,asta e tot ce am .Imbraca-te si te voi duce de aici ok?

Eu dand din cap aprobator si facandu-i semn sa iasa pentru a ma putea schimba.

-Unde dracu' a disparut Helena?le intreb eu nervoasa pe fete

-Angie nu-ti mai fa griji ,sigur s-a pierdut incercand sa caute cabinetul unde se tin orele,iar mai apoi, probabil s-a plictisit si s-a intors acasa .spune Jessie cu o indiferenta totala

-Mda..Probabil ca asa e.spun eu dand din cap aprobator.

Fetele pleaca fiecare la ora ei,iar eu decid ca ies un pic la aer in curtea liceului ca sa fumez o tigara renuntand la  ultima ora .Ma asez frumos pe banca din spatele liceului si imi aprind tigara cand aud vocea ragusita a baiatului idiot care m-a insultat.

-Ia uite pe cine avem noi aici.Se pare ca nu esti tocmai maicuta pe care te credeam,fumezi..imi spune el afisand un zambet pe fata si asezandu-se pe banca foarte aproape de mine.

-Pleaca ,idiotule.ii spun eu fara macar sa-l privesc si cu o indiferenta care il deraranja foarte tare

-Tarfo,cred ca nu sti cu cine vorbesti ,eu sunt Louis Tomlinson,toate fetele imi cad la picioare doar daca bat din palme.

-Mda cum sa nu ,idiotule.ii spun eu dand ochii peste cap si zambind sarcastic

-O sa vezi ,vei fi a mea si iti va placea atat de tare incat ma vei vrea doar pentru tine.

-Mai bine mor ..M-ai cam plictisit ,poti sa pleci.

-Vrei sa plec?Ok ,dar vi si tu cu mine!Imediat  ma i-a in brate ca pe mireasa si incearca sa ma duca in masina lui care era parcata fix in fata liceului.

-Da-mi drumul bestie!!Strigam din rasputeri,iar el se amuza de mama focului cand vedea cum incercam sa-l lovesc ,dar tot eu ajungeam sa fiu cea ranita.Deschide portiera masinii rosie ca sangele si ma arunca pe locul din dreapta,iar apoi se urca si el la volan.-Unde ma duci?intreb speriata si nervoasa in acelasi timp

-E surpriza.spune el pornind motorul

-Daca nu opresti acum sa sti ca eu sar din masina si daca mai traiesc o sa spun ca tu m-ai impins ca sa intri la  puscaria!!Spun eu deschizand portiera in timp ce masina gonea cu peste 140 km/h.

-Pai tinand cont ca mergem cu 180 km/h sigur nu vei supravietui asa ca nu mi se va intampla nimic.spune el in timp ce radea fara oprire auzindu-mi ideile nebunesti

Inchid frumos portiera suparata si imi pun maine in san fara sa mai scot un sunet.

-Cei cu fata asta de catel plouat?ma intreaba privindu-ma fix in ochi uitand ca este la volan masina luand-o brusc intr-o parte

-Idiotule,masina!O sa murim !strigam cu toata puterea mea,iar el era asa de calm si zambitor.

Stateam si ma uitam lung pe geam incercand sa-mi dau seama incotro mergem, cand deodata simt cum mana idiotului aterizeaza 'din greseala' pe genunchiul meu.Ii dau frumos mana la o parte si ii fac cunostinta cu degetul meu mijlociu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 16, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I want to be the first (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum