Introducere

11 0 0
                                    

          O scrisoare pe masa lui. O scrisoare. Nu-i putea sa vina sa creada. Cine ore, care-l stie, o fii putut sa lase o scrisoare pe masa lui, de parca nu stiau toti ca nu are timp de pierdut cu niste cuvinte scrise, cuvinte poate false. S-a uitat la ceasul care-l purta mereu pe mana stanga, ora indinca ca era deja tarziu, a pierdut deja doua minute si patruzeci si sase de secunde in care se uita la plicul cel alb in care erau cuvintele unuia dintre cunoscutii lui.

         Alarma ceasului a inceput sa sune in linistea din camera lui. Alarma ceasului indica ca deja a trecut jumatate de ora. A intarziat, stia asta, dar ceva inauntru lui ii spunea sa citeasca scrisoarea, ii spunea ca nu pierde timp daca o citeste, ca poate fii ceva important.

-Un minut, nici mai mult, nici mai putin, spuse Jake, si cu o hotarare de otel ridica plicul de pe masa si il rupse, fara sa il intoarca sa vada de unde a venit. Inauntru erau trei pagini, scrise pe amandoua parti. -Prea mult- gandea el, dar se uita la ceas. Ora era patru si douazeci si cinci, avea timp doar de un minut, chiar daca putea sa termine sa o citeasca, sau nu.

Jake, imi pare rau ca trebuia sa se ajung la asta, sa-ti scriu o scrisoare ca sa pot vorbii cu toti, ca sa-ti spun ceea ce am pe suflet, dar princiipile tale nu te lasa sa vezi in viitor, nu poti si nu stiu cum pot eu sa te ajut.....

....

Last Second MattersWhere stories live. Discover now