Prolog

332 10 0
                                    

ANGIE'S P.O.V

Priveam vremea de afara,priveam cum stropii de apa se spargeau pe pamantul rece.Afara era o furtuna la fel ca cea din sufletul meu.Gandurile mele erau ravasite,sentimentele mele erau neclare.Oare voi mai putea iubi vreodata? Oare voi mai putea iubi pe altcineva inafara de el? Inca il mai iubesc? Da,chiar o fac.Il iubesc si dupa tot ce mi-a facut el,tot ce mi-au facut prietenii sai.Si-au batut joc de mine,dar sentimentele mele pentru el sunt reale,este ceva ce nu am mai simtit niciodata pentru un alt baiat.A fost primul din viata mea si asa vreau sa si ramana.Daca nu voi putea niciodata sa fiu fericita alaturi de el nu voi mai putea fi niciodata alaturi de cineva.

LOUIS'S P.O.V

De ce tocmai ea? ,imi spun in gand.De ce m-am indragosti de ea?Nu ar fi trebuit decat sa fie un pariu,nu sa ma atasez de ea.Ea e atat de diferita,e inocenta,eu sunt diferit.I-as face rau,as schimba-o : as distruge-o.Oare chiar e vorba de dragoste? Tot ce stiu e ca daca nu sunt cu ea simt ca mor si daca sunt cu ea simt ca mor daca nu o sarut.Vreau sa stam imbratisati,sa ii simt buzele moi lipite de ale mele,vreau sa ii adu vocea calda in fiecare dimineata,vreau sa ii vad zambetul care ii lumineaza fata.As vrea sa o aleg pe ea,dar nu stiu ce sa fac.Nu stiu ce trebuie sa aleg : Iubirea sau prietenia ? Gandul ca nu o pot avea langa mine in fiecare clipa ma innebuneste si chiar nu stiu ce sa fac.

I want to be the first (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum