"Sevmek her zaman yaklaşmak değildir..Bazen uzaktan seversin...Çok uzaktan..."
🎈
Ali kafasındaki soruları yanıtlamaya çalışırken Burak ve Eylül de hala masada oturuyorlardı...Burak Eylül'ü çok konuşmasıyla bezdirmişti çoktan...
Eylül:Gidelim mi artık?
Burak:Konuşmamla bıktırdım seni değil mi?Yani aslında çok konuşmam...Ama tanımak için-
Eylül:Yok o yüzden demedim...Ders başlayacak da birazdan...
Burak:Tamam gidelim o zaman...
Sonunda kalkmıştık masadan...Derse girmiştik..Yine yanıma oturmuştu...Gözlerimi kısarak:
-Hani peşimi bırakacaktın sen?
Burak: Söz veremem demiştim sana😉
Bununla inatlaşılır mıydı?Mecburen oturmasına izin vermiştim...
🍃
Ders biter bitmez Burak peşime takılmasın diye koşa koşa kantine gitmiştim...Kızlar masada oturuyorlardı...
Meral:Ooo Leyla da geldi sonunda...
Eylül:Ne Leylası ya?
Songül:Kızım otur şuraya otur...O çocuk kimdi?
Eylül:Hangi çocuk?
Kader:Hani geçen tenefüs bizim yanımıza gelmeyip birlikte oturduğun çocuk...
Eylül:Hııı...Siz Burak'tan bahsediyorsunuz...Aynı sınıftayız ya...Yeni tanıştık...
Cemre:Arkadaşsınız yani...
Eylül:Evet...
Cemre:Ben size demiştim ama kızlar...
Meral:Biz de sevgili sandık canısı ya..Ali'yi unuttun sandık..
Eylül:Kızlar ben Ali'yi unutabileceğimi hiç sanmıyorum...Ya bazen gözgöze geliyoruz...Kalbim eriyor..Gerçekten eriyor yani..Ama sevgilisi var...Ne yapabilirim ki?Depresyon modunda dolaşıyorum işte..
Meral:Aslında ne yalan söyleyeyim Burak da yakışıklı çocuk yani..
Songül:Meral sen yine saçmalamaya başladın...Üzme o güzel canını sen kardeşim...
Kader:Neyse ya..Hepimizin bir sonraki dersine bir saat var değil mi?
Cemre:Burada boş boş oturacak mıyız?
Songül:Sahile gidelim madem...
🍃
Kızlar biraz da benim kafam dağılsın istiyorlardı...Birlikte sahile gitmiştik...Kızlar markete yiyecek bir şeyler almaya gitmişti..Ben de kayalıklara oturmuştum..Şu anda kendimi denizin soğuk suyuna bırakıp,dalgaların beni götürmesini o kadar çok istiyordum ki...Aşk aklımı,mantığımı çoktan sürükleyip götürmüştü zaten...Kalbim de gitsin istiyordum...Kalbimdeki Ali'ye ayrılan büyük yerin kanatlanıp uçmasını istiyordum...Aşk acısı böyleydi işte...Yaşamak bile zor geliyordu...Kızlar gelmişti...Acı çektiğimi biliyorlardı..Ama ölmeyi isteyecek kadar fazla acı çektiğimi onlara belli etmek istemiyordum...Gülümseyerek onlara bakmıştım...Onlar da yanıma oturmuştu...Bir süre denizi izleyerek orada kalmıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
FanfictionAşk neydi? Uzaktan uzağa mı sevmekti? Aşk;birbirine bakmak değil,birlikte aynı yöne bakmaktı...