Nawoord+bonus

495 21 7
                                    

Hallo allemaal!!

Ontzettend bedankt dat jullie mijn boek hebben gelezen. Dat maakt mij echt super trots (yay)

Natuurlijk zal ik dit boek doorlezen en speuren naar foutjes. Als je nog ergens een foutje hebt gevonden, mag je dat altijd zeggen;)

En wat vonden jullie van Marauders: Captured Soul? 

Ik vond het zelf super leuk om te schrijven en wil xQueen_Potterx nog heel erg bedanken voor al deze geweldige ideeën! 

En dankzij jullie allemaal heeft dit boek meerdere keren in de top #100 gestaan!! OMG

En nu nog een klein bonusje voor mensen die het willen. Je kan natuurlijk ook meteen naar beneden scrollen, lees dat kleine stukkie nog effe, doen wat je wilt en verder gaan in het boek dat je net wilde gaan lezen...

-BONUS-

Jaar 1

Luna

Het was vreselijk druk op het perron. Overal liepen tovenaars en heksen met hun kinderen. Er waren een hoop die dit jaar naar Zweinstein gingen, net als ik. 

Met een moeilijk gezicht probeerde ik mijn hutkoffer in de trein te krijgen. Josh was natuurlijk allang naar zijn vriendengroep van vorig jaar gerend, zodra hij ze zag. 

'Waar is je broer gebleven?' vroeg mijn moeder, die niet in de gaten had gehad dat haar twaalfjarige zoon naar zijn vrienden was gegaan. 

'Die is al bij zijn vrienden,' antwoordde ik en liet mijn koffer op mijn voet leunen.

'Hopelijk is dan nog op tijd voordat de trein vertrekt,' zei mama en ze hielp me de koffer de trein in te tillen.

Ik murmelde een vaag antwoord en zuchtte uiteindelijk.

'Vanaf hier moet je het zelf doen, lieverd,' zei mijn moeder, zodra de hutkoffer in de trein stond.

'Oké,' zei ik met een glimlach. Spanning kriebelde in mijn buik. Ik kon niet wachten tot de lessen begonnen. Volgens mijn ouders waren ze heel interessant en was het tussen de lessen door ook heel gezellig. 'Doe de groetjes aan papa,' zei ik en mijn moeder gaf me een kus. Ik stapte de trein verder in, met mijn koffer achter me aansleurend. 

De trein was net als het perron; druk en luid. De meeste coupé's waren al bezet, dus moest ik waarschijnlijk ergens aansluiten. 

De conducteur floot, ten teken van vertrek. Snel probeerde ik mijn moeder nog te vinden door een raam, maar ik was te laat. Helaas.

Na een tijdje lopen zie ik een coupé met maar één meisje. Ze had donkerbruin haar en ze zag eruit alsof ze ook in het eerste jaar zat. Misschien kon ik bij haar wel aansluiten. 

Ik opende de deur en het meisje glimlachte. 

'Kan ik er nog bij zitten?' vroeg ik en wees naar de plek tegenover haar.

Ze knikte en hielp me met mijn koffer. 

'Dus,' begon ze, toen ik met een zucht van opluchting op de bank plofte. 

'Dus,' herhaalde ik het. Ze glimlachte weer. 

'Ik ben Rose McArdi,' zei ze. 

'Luna Rolline,' zei ik mijn naam. 

We zwegen een tijdje, beiden niet wetend wat te zeggen. 

Opeens schoof de deur open en stonden er twee jongens in de opening. 

'Dag dames,' zei een jongen met zwart haar en een bril. Hij zag er erg zelfverzekerd uit voor zo'n fragiel jochie. 'Hebben jullie onze glitter-bom gezien?'

Ik fronste. Glitter-bom? Waren mensen nu al bezig met grappen uithalen? En ik ben alleen nog maar hier geweest. Als je het "coupé zoeken" niet meetelt. 

'Nope,' zei Rose en ze staarde dromerig naar de jongen. 

Ik bekeek ondertussen de andere jongen. Hij had een lichte huid en wat langer, zwart haar. Zijn ogen waren storm-grijs en hij had een strakke kaaklijn.

'Bevalt het uitzicht?' grijnsde de jongen opeens. 

Betrapt werden mijn wangen een tint roze. 

'Ik ben Sirius Zwarts, trouwens,' zei de jongen genaamd Sirius. 

'James Potter,' zei de andere jongen. 

'Rose McArdi,' zei Rose.

'Ik ben Luna Rolline,' zei ik.

'Mooie namen,' flirtte Sirius en hij knipoogde, waarna hij en zijn vriend de coupé weer verlieten. 

Rose en ik keken elkaar grijnzend aan. 

'Die zijn leuk,' zei ze. 'Die moeten we in de gaten houden.'

Ik knikte instemmend. Ze waren erg knap en waarschijnlijk zullen ze erg populair worden de komende jaren. Ook had ik het gevoel dat ik goede vriendinnen zou worden met Rose.

Dit zouden top-schooljaren worden! 

Al wist ik toen nog niet wat me echter te wachten stond.

-THE END-

~As bright as the Moon~

Mijn nieuwe boek! Het wordt geen lang boek, in principe maar 6 hoofdstukken.

Noah is een erg schuwe Hufflepuff, die zichzelf liever op de achtergrond houdt. Jammer genoeg is hij bevriend met één van de populairste meiden van de school. Daarbij heeft hij een grote crush op één van de Marauders.

En zijn beste vriendin gaat hem helpen om de Marauder dichter bij Noah te brengen.

-Twenty_One_Potters

Marauders: Captured SoulWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu