A többiektől elkülönülten, az esti rutinommal végezve, bebújtam laptopommal együtt takaróm alá. Namjoon hyung még javában lent viháncol Kookieval és Jiminnel, Jin-hyung pedig még összetakarítja utánunk a mocskot, nem csoda, hisz hét férfi él egy fedél alatt, rengeteg mosatlan edény, mindenfele mosásra váró ruhadarab, kajamaradék. Egy szóval, ha Hyung nem lenne, egy lepratelepen élnénk, bár néha befog minket is egy kis házimunkára, de elviselhető. Suga és Hobi hyung a nappaliban játszanak valami idióta játékkal, ami engem nem nagyon érdekel, úgy is vesztenék ellenük, inkább élvezem a magányt.
Mivel holnap nem lesz semmilyen koncertünk, esetleg fotózás, így szabadnapot kaptunk, ezért ma tovább fent maradhatunk, ezáltal elfoglalhatom magam, mostanában felfedezett új szenvedélyemnek. Laptopomat bekapcsoltam, majd belépve a böngészőbe, beírtam a következő kulcsszavakat: Vkook fanfiction. Lehet kicsit bizarr, hogy ezekre a fanok által kitalált hülyeségekre kaptam rá, de nem tehetek róla, felkeltette az érdeklődésem. Szinte ráfüggtem ezekre a rövidke történetekre, kicsit ki tudok szakadni a valóságból, elterelve a figyelmem a rengeteg feszültséggel teli napjaim fáradalmairól, kikapcsol, elmenekülhetek a saját problémáim elől.
Először anime szereplőkről olvastam ilyen irományokat, nagyon érdekes volt tovább olvasni a történetet, egy másik rajongó képzeletéből, később rátaláltam férfiak közti szerelemről írt kisebb novellákra, eleinte fura volt, hogy fiú létemre ilyeneket olvasgatok, de nekem bejön, persze eszem ágában sincs elárulni másoknak, mik kötik le figyelmemet.
Egy alkalommal szimpla kíváncsiságból rákerestem velünk kapcsolatos fanficikre, a legtöbb egy kitalált lányról szólt, gondolom rajongóink magukat képzelik mellénk, ezek nem nagyon tetszettek, túl nyálasak, vagy unalmasak voltak, persze akadt egy-két figyelemre méltó, jól megírt. Végül rátaláltam olyanokra is, amelyek a bandatagok közötti szerelemről szólt, kicsit fura volt, hisz mégis csak a csapattársaim, én meg itt olvasgatom a kitalált magánéletüket.
A NamJin párost nagyon aranyosnak találtam, rábukkantam a YoonMinre, Suga hyungot ugyanolyan lustának írják le, pont amilyen, akár egy macska, egész nap képes szunyókálni, de például Jimin nem nyávog annyit, mint ahogy gondolják az alkotók. Még rengeteg párost láttam, de még nem tudtam rávenni magam, hogy rólam szóló storyt nézegessek, azt tudom, hogy szívesen írogatnak rólam és Jiminről, amit nem nagyon tudok elképzelni a valóságban, kissé abszurd, ellenben szívesen ellenék Kookieval, ő a legaranyosabb fiú, akivel találkoztam, vele eltölteném azokat az éjszakákat, amiket leírnak az alkotó rajongók.
Megnyitva végül az egyik blogot, ami rögtön szemet szúr, hogy itt az összes Vkook, kissé félve, remegő ujjakkal, de végül rámentem az egyikre, lesz ami lesz alapon, ha már annyi ficit tanulmányoztam barátaimról, még ez az egy belefér, ha mégsem tetszene, csak kinyomom az oldalt, és elfelejtek mindent, amit ezen az estén láttam, és békésen elalszok, nem gondolva többet ilyen hülyeségeket.
Egy aranyos, pár oldalas kis szösszenet, semmi extra, nem merem elmondani az érzéseimet Kookienak, de kihallgatja, hogy ezt elpanaszolom Jin hyungnak, majd kérdőre von, szerelmet vallok, félve az elutasítástól, de ő elárulja, már régóta viszonozza érzéseimet, majd egy csókban forrunk össze, és vége a novellának.
Nem is volt olyan rossz, mint gondoltam, akkor nézzünk egy másikat, ráérek, úgy is egyedül vagyok a szobában, én vagyok az egyetlen, aki szobatárs nélkül van. A következő egy úgynevezett smut, vagyis ha jól néztem utána, akkor ebben már ágyjelenet lesz, egy kis alapstoryval, nézzük.
A fanfiction szerint egy gazdag üzletember vagyok, akinek új asszisztensre van szüksége, így egy állásinterjút rendez, sok jelentkező közül feltűnik neki egy fiatal fekete hajú fiú, ártatlan arccal megáldva, nyuszi fogakkal. Tökéletes jellemzés a maknaenkról, akár egy félős kisnyuszi. Kookie kapja meg az állást, persze nem a tudása miatt, behívom az irodámba, majd mit sem sejtve, a fal és köztem helyezkedik el, riadt tekintettel, pimasz mosolyra húzom számat. Végig húzom ujjamat szépséges piros ajkain, elvéve kezem, ráhajoltam szájára, nem kímélve szegényt harapdáltam alsó ajkát, bahatoltam ízlelőszervemmel szájüregébe, táncot járva nyelvével, a finom cseresznye ízű ajkaktól elválva lihegett drága áldozatom, nyakát vettem kezelésbe, aprókat nyögött nyaka ingerlése hatására, kisebb foltokat hagytam hófehér bőrén, ezzel jelezve, hogy mostantól hozzám tartozik, és nem vagyok hajlandó más kezébe adni, ő az enyém, és pont a mondat végén.
STAI LEGGENDO
Short Yaoi Stories (Hun)
Fanfiction"Csak egy hamis ábránd volt számomra, hogy leszakíthatom a legszebb virágot a virágoskertből." - Mint egy virág (Markbum os) Elsősorban kpop, jrock bandák tagjairól, és a kedvenc thai színészeimről olvashattok történeteket.