Saat gecenin bir yarısı,
Bu gece uyumayı düşünüyordum. Günlerdir uykusuzdum. Saat 3 oldu. Ve müzik dinlerken aklıma düştü bir anda. Camın önüne oturdum. Biraz denizi seyrettim. Anlamlıydı benim için deniz. Sonsuza kadar derdini dinler. Dalga sesleriyle eşlik eder yalnızlığına. Artık öyle bir durumdayım ki bazen şarkıların bile değiştiğini farketmiyorum. Ben de diğer insanlar gibi hoplamak,zıplamak çılgınlar gibi eğlenmek isterim. Ama hiçbirini yapamadım. Sanki yaşadıklarım bana karşı bir engeldi. Hayır yapamazsın diyordu. Her baktığımda ilk defa ona aşık oluyormuşum gibi çarpıyordu kalbim. Bazen farkedemezdim ağladığımı. Bir anda durup dururken sebepsiz yere gözyaşım akardı. O gün anladım benim yarımın o olduğunu. Hani tüm kelimeler kifayetsiz kalır ya. Benim için de o oydu. Saatlerce hiç bıkmadan bakardım ona. Çünkü ona baktığım her an mutlu oluyordum. Sanki tüm yaşam enerjim ondaymış gibi. Hani bazı insanlar için çikolata olmazsa olmazdı. Bazıları içinse sadece bir renk, bazıları içinse sadece bir kelime... Benim içinse olmazsa olmaz oydu. Görmediğim zamanlar üzülüyorum. Bazen saatlerce fotoğrafına bakıp bir sürü şey anlatabiliyorum. Bazen sarhoş oluyordum. Çünkü benim içkim oydu. Ama bugün şunu öğrendim. Ben kime ne kadar değer verdiysem özellikle de anlattığım kişiye. Bugünse başıma gelen olaylar yüzünden moralim çok bozuktu. Bana gelip de umarım bir gün senden kurtulurum. Çünkü senin gibi birinin beni sevmesinden çok yoruldum. Zaten bana bunları dediği an benim kalbim paramparça olmuştu. Hiçbir şey diyemedim. Yüzüne bile bakamadım. Ben acı çekerken o orada arkadaşlarıyla birlikte kahkaha atıyordu. Herkesin hayatında böyle anlar vardır, dinlediğiniz şarkılardan, izlediğiniz filmlerden,duyduğunuz herhangi bir hikayeden veya tanık olduğunuz bir olaydan ister istemez kendinize ait bir şeyler çıkarmaya zorlarsınız. Anlatılanlarla alakan yoktur belki de ama doğanın kanunudur bu,orada bahsi geçen mutlaka "sen" olmalısindır. Şarkıda gidemeyen adam, filmdeki aşkı için ölen kız,efsanedeki cesur ama fakir genç aşık... Bir anda rolüne bürünen bir oyuncu gibi, sahipleniriz. Böylece daha da anlam kazanır, normal bir olay bile unutulmaz olur ömür boyunca. Biri şiir yazar herhangi birine,ölümsüz olur,başka biri girer hayatına bir şiirlik bile değeri olmaz. Belki bundandır en güzel aşjlaeı romeo ve jülyet,leyle ile mecnun'a benzetmek. Aşık olanlar kendilerine efsane aşkları layık görür hep. Fakat efsane aşkları efsane yapan birbirlerine kavuşmaları değilde. Vuslata erememektir bu kadar sahiplenip de kendimizi bulduğumuz. İlla ki karşılıklı mı olması lazım aşkın Bazılarıysa senin ışığın olur hayatına girerek. Senden öncesi pek aydınlık değil ömrümde,saçma bir kadının gereksiz yaşantısı anlayacağın. Her zaman herkese ters oldum,inatlaştım onlarla,sevemedim kimseyi,rtkes beni ayık sanardı oysa ben nadir sokğa çıkardım. Aşk çok uzaktı bana filmlerde duyardım aşkı. Öylesine takılırdım hayata diğerli buna aşk ve sevda derlerdi! Kimseye duyurmadan sessizce ama ta içten ağladığımı bilirdim senden önce. O zaman bile bir yerde saklıydım,beni bulacak birini bekliyordum. Sokaklarım yanlızlığa çıkarken ben seni bekliyordum...
Ve sen geldin...
Ilk görüşte aşk değil bu,ilk göruşte ölüm bana olan şey! Hâlâ anlatamıyorum seni,benzetemiyorum hâlâ yapamıyorum,beceremiyorum. Göz bebeklerinde kendimi gördüm,saçlarından ay ışığı vurdu gözüme ve ben öldüm,ne olduğunu anlamadan. Ne olduğunu anlamadan,bilmeden bu garip olayın adını teslim oldum sana! Çok değişmiştim artık eskisi gibi değildim. Değişen ben değildim de dünyaydı. Sonbahar da yaprak dökmüyordu benim için. Brni bulan sendin! Girmiştin bir şekilde hayatıma ve ben olması gereken her aşık gibi ölüydüm. İtiraf ediyorum bu yüzden sen gittiğinden beri ben sevemiyorum! Kaybolmama ramak kaldı,yetiş,gel kurtar beni! Nasıl geleceksin bilmiyorum ama gel ne olur ! Yalvarıyorum ! Kalamıyorum buralarda. Aşk toprağa gömülüyor ! Ne olur sana yalvarıyorum yetmez mi ? Şarkılar boş,filmler boş,hayat bomboş. Söz veriyorum sana kimseye benzemek değil amacım,ne mecnuna, ne kereme, ne de başkasına seni seviyorum itiraf ediyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğun Peşinde
ChickLitBu kitapta hayatımı değiştiren biri var, hayatıma girmesi ile her sabah uyandığımda pencereden bakınca sadece duvarı göremeyecegimi farkettim oysaki doğan bir güneş ve masmavi gökyüzü varmış. Hayatıma renk katan insana...