Cursa care ne-a apropiat!

43 0 0
                                    

N:Ai văzut că până la urmă ai recunoscut că mă iubești? (Zâmbindu-mi fermecător.)
N:Se vede că nu poți sta departe de mine! Și știam deja că mă iubești doar că îmi doresc să aud asta de la tine! De ce îți place să ne faci pe amândoi să suferim? (Se apropie iar de mine și îmi ia mâinile în ale sale mângâindu-le ușor.)
B:Şi dacă ți-aş spune că te iubesc și că vreau să fim împreună ce aș rezolva? Eu tot nefericită voi fi pentru că mă gândesc la ce va crede Romeo când va afla! Îl voi dezamăgi și mă va urî pentru asta!
N:Dar și fără mine Îți e rău! Dacă vei fi cu mine Îți promit că îți voi readuce fericirea și Îți voi oferi iubirea de care ai nevoie!
B:Bine! Atunci hai să încerc și asta!
N:Adică vrei să fi iubita mea? (Mă întrebă mai uimit ca niciodată pentru că nu îi venea să creadă ce tocmai s-a întâmplat.)
B:Da!
N:Te iubesc, Bianca și te voi iubii tot restul vieții mele! (Apoi mă i-a în brațe și se învârte cu mine asta amuzându-mă.)
B:Și eu te iubesc! (Apoi îl sărut pasional fiindu-mi foarte dor de atingerea și de gustul buzelor lui.)

B:Știi? Acum chiar dacă ești iubitul meu asta nu înseamnă că dacă mă enervezi nu vei plăti pentru asta!N:Serios?! Bine, și ce pedeapsă voi primi?B:Păi, mă gândeam să văd cât de dezamăgit vei fi când te va întrece o fată la o cursă cu motocicleta!N...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

B:Știi? Acum chiar dacă ești iubitul meu asta nu înseamnă că dacă mă enervezi nu vei plăti pentru asta!
N:Serios?! Bine, și ce pedeapsă voi primi?
B:Păi, mă gândeam să văd cât de dezamăgit vei fi când te va întrece o fată la o cursă cu motocicleta!
N:Iubito, îmi pare rău să te anunț dar pe mine nimeni nu m-a întrecut niciodată la nimic! Așa că dacă eu voi câștiga, și sunt sigur de asta, nu vreau să te superi!
B:Vai, dar cât de optimist şi sigur pe tine ești tu! Lasă că mai vedem noi cine va câștiga!
N:Bine! Facem asta, dar dacă câștig eu ce primesc ca trofeu?
B:Nu știu! Orice vrei tu!
N: Orice vreau eu? (Își ridică o sprânceană și mă privește pervers.)
B:Da! Dar de ce te uiți așa la mine?
N: Pentru că tocmai știu ce vreau ca recompensă!
B:Și ce vrei?
N:Vreau ca în noaptea asta să stai cu mine și mâine să mergem împreună la școală!
B:Nu pot să mai stau la tine pentru că deja am stat aseară și după Romeo va avea de bănuit ceva!
N:Bine, bine! Atunci mă gândesc eu la altceva numai ca să stai cu mine! (Apoi mă sărută iar cu multă dragoste și blândețe.)
N:Acum hai la cursă pentru că văd că ești nerăbdătoare să fi dezamăgită, ămmm, adică să mă învingi!
B:Hai mai taci că mai vedem noi cine va fi cel dezamăgit! Dar stai așa că eu încă nu am spus ce vreau ca recompensă!
N:A, da! Și ce vrei, iubito?
B:Vreau ca în week-end să mergem amândoi într-un loc numai noi doi și acolo să facem ce vrem! Nu îmi pasă unde, vreau doar să fiu cu tine!
N:Tu vorbești serios?!
B:Mai serios ca niciodată!
N:Vai cât te iubesc eu pe tine! (Apoi mă îmbrățișează și mă sărută pasional timp de 3 minute timp în care simțeam că nu mai am aer dar nu îmi păsa, îmi păsa mai mult faptul că mă făcea să îl vreau din ce în ce mai mult.)
B:Da, bine! Lasă asta acum! Hai la cursă o dată! (Și îl trag după mine până la cele doua motociclete. În timp ce îmi puneam casca și m-am urat pe motor el a stat și m-a admirat mușcându-şi buza de jos atunci când m-a văzut pe motocicletă.)

)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste InfinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum