Do licha, ten facet.......Ale po tym, co mu powiedziałem, jednak trochę żałuję. Jest po prostu zaślepiony swoją wściekłością. O rany, nie powinnam mu tego mówić. Wysłałam mu więc wiadomość, z przeprosinami za tą sytuację i to, co powiedziałam.
-Przepraszam, Taku-chan..... Jestem trochę zdenerwowana, więc proszę, wybacz mi dobrze?- Szłam korytarzem, kiedy usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości.
-Nie przepraszaj......- To jest to, co napisał. Wsunęłam telefon do kieszeni i weszłam do pokoju klubowego RS Don.
Kiedy Megumi-chan mnie zobaczyła, natychmiast do mnie podbiegła i zaczęła bełkotać na temat wszystkich rzeczy na raz, a ja nie mogłam tego zrozumieć i wytrzymać.
-Uspokój się! Co się właściwie stało?!- Megumi-chan wszystko mi wyjaśniła, od A do Z, ale to co przykuło moją uwagę to pojedynek Shokugeki.
-Więc za trzy dni masz shokugeki z Mito-chan?- Odwróciłam się do onii-chana.
-Tak.- Pokiwał głową.
Westchnęła, ponieważ to mnie zmartwiło....
-Naprawdę jesteś niecierpliwy, powinieneś na mnie poczekać.- Oparłam się o ścianę.
-Jesteś za późno.- Wzruszył ramionami.
Megumi-chan patrzyła się na mnie z przerażeniem i zapytała:
-Haru-kun......Nie powinnaś być zła?
-Zadecydowano o pojedynku, a ja nie mam siły żeby wybić mu to z głowy. Poza tym dwa lata temu była w podobnej sytuacji, kiedy wstępowałam do tej szkoły, byłam w niej zaledwie dwa dni a zostałam wyzwana na pojedynek, który odbył się trzy dni później.
Westchnęła bezsilnie i powiedziała:
-Oboje naprawdę jesteście bliźniakami.
-Cieszę się, że to słyszę.- Mruknęłam.
-W porządku, najpierw wszystko omówmy na spotkaniu.- Zasugerowałam i nasza czwórka zebrała się razem. Po dyskusji onii-chan powiedział, że powinniśmy użyć tańszego mięsa, aby pokonać Mito-chan.
Zgadzałam się, co do tego, a następnie zapytałam:
-Więc ile budżetu posiada RS Don?- Składniki się kończą.....
Kiedy senpai podał nam kwotę posiadaną przez RS Don, nasza trójka była zszokowana tym, ile on wynosi. Boże.... Nie sądzę, że możemy pozwolić sobie na jakiekolwiek składniki.....
Ja i onii-chan udaliśmy się do oddalonego kawałek od szkoły centrum handlowego, aby znaleźć potrzebne składniki i wróciliśmy do RS Don. Megumi-chan i senpai wyjęli już wszystkie przepisy, a onii-chan zaczął z nimi eksperymentować. Przeglądałam strony, aż znalazłam najbardziej odpowiedni przepis, ale wydawało mi się, że jest on źle sporządzony. Przeszliśmy przez wiele testów potraw, ale żaden z nich nie jest w stanie wygrać. Jadłam je wszystkie, ponieważ onii-chan wciąż próbuje i wpadł mi do głowy pewien pomysł, co jeśli......Powiedziałam mu o tym pomyśle, a on powiedział, że spróbuje go jutro. Następnego dnia zostaliśmy na noc, ale żadna z potraw nie jest w stanie pokonać Mito-chan. Megumi-chan zaproponowała, aby użyć miodu do zmiękczenia mięsa. Onii-chan chciał coś powiedzieć, ale kiedy zobaczył przepis, który trzymała, wpadł na pomysł. Ponownie przygotował kolejne danie eksperymentalne i kiedy spróbowałam, wołowina była z pewnością niesamowita. Była tak delikatna i tak miękka można ją było przeciąć pałeczkami, jednak......
-Onii-chan myślę, że powinieneś tego spróbować.
-Ach, nadal chcesz próbować?! Resztę zostawiam tobie....- Powiedział Konishi-san.
Smak gotowanej wołowiny nadal pozostaje w moich ustach, chociaż smakuje miło, ale pozostawia mnie niezaspokojoną.....To nie osiągnęło perfekcji.......Jeśli to on.....Pokręciłam głową, aby przestać o nim myśleć.....Już dawno zniknął.....
CZYTASZ
Rodzeństwo & Ciepło (Shokugeki No Soma)
FanfictionYukihira Haru jest siostrą bliźniaczką Yukihiry Somy, a także cenną córką Jouchiro. Chociaż są kochającą się rodziną, ale jeśli chodzi o bitwę to, nie ma litości, aby komuś nie zmiażdżyć. Haru jest wyjątkową kucharką z szalonym talentem, ale to, co...