PART 1 OF PART 4

181 12 0
                                    

Jisung 1991
Sungwoon 1994
Minhyun 1995
Seongwoo 1995
Jaehwan 1996
Daniel 1996
Jihoon 1999
Woojin 1999
Jinyoung 2000
Daewhi 2001
Guanlin 2001

                  ♛✌♛

7.8.2008

"Beo?? Gangwon?"...(terkejut)... Jisung menyilngkan tngnya..

"Yer lah.. Kamu kan dah cuti.. Duduk lah dgn halmeoni... Dia seorng diri tu.. Dia tak nk orng lain selain kamu.. "..,terang eomma kesyngnya.

. Appnya hnya mendiamkan diri shaja.. Yer lah ank kesyg..

.....

"Wow hyung.."...masuk2 ckp tu.. Aduh guanlin ni..

"Ouh.. Diorng.. Alahhai. Mcm mana aku nk lari ni.. Aduh.. Hritu senag jer aku nk lari.. Aduh hai.. Tu lah gatal sngt nk jumpa.."..gomelnya...tpi dia masih terkandas dlm bilik jisung.. Mcm2 suara makin lama makin kuat.. Dkt dgn bilik jisung..

"Bilik mandi nnti dia nk guna.. Almri di nk guna.. Bwh katil... "..lju jer dia berlari masuk kedlm katil..

"Selamat malam hyung! ".smua sling tunduk menunduk.. Seorng2 masuk dlm bilik.. Jisung orng last skali masuk..

"Uarhhhh."..(Menguap).. Melihat mukanya didpn cermin, bajet pulk.. Buat muka handsome.. Acah2 sado.. Tpi menyando..

Dia masuk bilik mandi dgn tuala separuh.. Hum.. Paham lah.. Asyukk..

.......

"Shireo eomma.. Rumah halmeoni jauh lah.. Eomma kan jisung dh besar.. Biar lah duduk kat rumah jer"..bnthnya....tpi..

"Tak payah. Duduk rumah halmeoni...appa nk uruskn syarikat kat china, eomma kena prgi luar negara ada show model.. Bju eomma kamu... "...dia mencelah..

"Dae. Dae. Dae. Bju eomma.. "...

"Bian jisung..eomma kena pergi esok.. Esok practice punya.. Eomma bian". Bahunya dipegang...

"Hum.. Dae.. Jisung akan jaga halmeoni.. Tpi eomma carikn maid yng jagakan dia jugk.. Jisung bukn nk tak nk.. Kang siapa nk mandi kan dia. Jisung ??ahh. Memang tak lah" ....

"Apanya.. Eomma dah dpt dha.. Dia dh lama dah jaga halmeoni... ".

"Hbis tu? Kenapa nk jisung jagakn? ".

.......

"I miss you so much ijeseoya neukkyeo uri gonggan, i miss u so much ireoke nunmuri naneunde wae nan.. Mollasseulkka.. So beautiful beautiful  gue nugu boda areumdaul neonika"..

Nsib baik kepalanya tidak terhantuk sbb terkjut..

'Aish.. Dia ni'..keluhnya didlm hati..

Dah siap pakai bju dia duduk didpn cermin..

"Jisung2..handsomenya kau.. "..aduh puji dri sndiri pulk..

Mulalah pkai produknya.. Siap pakai ,dia menraba menutup lampu.. Gelap gelita bhw ktilnya..

"Huh.. "..keluhnya.. Dah siap lending dah..termenung jauh jisung. Memikirkn sesuatu..

"Hum. Halmeoni. Rindunya.. Bian sbb jisung tak jaga halmeoni ..hanya dia jer.. Jisung harap halmeoni tenang kat sana"..

'Dia? .dia ingt aku? '..bisik htinya.

"Hhmm. Mana lah kau kan.. Dah bper tahun aku tk jumpa kau maid song shi.. "..orng kat bwah tu dngr jer..

"Aku ingt kau dah lupa aku.. Tpi.. Kau masih ingt aku.. .."..bisik htinya berbaur kebhgian..

Wanna one ghost story [JIHYO]Where stories live. Discover now