Merhaba, biz 4 kişilik bir aileyiz. Annem, babam ve küçük bir kız var ismi Emine ve ben'de Fatmagül Diyarbakır'ın Aynalı köyünde yaşıyoruz. ben 18 yaşında Diyarbakır'ın lise öğrencisiyim kardeşim köyde Ortaokula gidiyor annem ev hanımı, babam çifçi 1 tarlarımız var onu ekip biçiyor 1 ineğimiz ve tavuklarımız var geçimimizi bunlarla sağlıyoruz. Bizim köyde baharları her yer çiçek her yer yeşil olur ve çok güzel kokar, yaz geldiğinde ise çok sıcak olur ama kış geldiğinde ise çok soğuk ve hayatı zorlaştırır. Ve yine mevsimlerden kış ocak ayının zorlu şartlarında şehire 1 saatlik yola gidip geliyorum kardeşim Emine astım hastası okula gidip gelmekte zorlanıyor. Bir gece ağır hastalandı ve hatalığı onun nefes almasını zorlaştırıyordu. Emine saniyeler geçtikçe daha da ağırlaşıyordu arabamız olmadığı için babam koşarak köyün muhtarına yardım istemeye gitti. Dışarıdan araba sesi geldi babamla muhtar içeri girdiler. Babam Emineyi kucakladı ve arabaya bindirdi bende yanındaydım başını dizlerime koydum yola çıktık ve biraz daha ilerledik kar o kadar şiddetliydi ki kar bastırdı ve araba birden durdu. Babamla muhtar arabadan indiler arabanın önünü açmaya çalıştılar ama açılmadı. Emine uykuya dalmıştı ve saatler geçti üşüyorduk dakikalar geçtikçe Emine daha da kötüleşiyordu. Gün ağırmaya sabah olmaya başladı. Kar biraz hafifledi, ama kardeşim hala kötü nefesi içinw gidiyordu birden nefes alamamaya başladı yüzüme baktı küçük bir tebessüm ettive gözlerini yumdu ve bir açmadı "Emine, Emine" diye seslendim cevap vermedi sonra yüzüme bir ışık yansıdı yolu açmaya gelmişlerdi ama artık çok geçti. Emine artık yoktu oysaki Emineyle ne hayallerimiz vardı. O doktor olmak istiyordu artık Eminin hayali benim hedefim olmuştu. Okuyup Emine'nin istediği gibi doktor olmalıydım çok çalıştım ailemde Emineden sonra üzerime çok düştü babam beni okutmak için çok çalıştı çok emek verdi. Annemin gözyaşları hiç dinmedi ve okulumu bitirdim Emine'nin hayalini gerçekleştirdim ben doktor oldumm...