Κάθε μέρα τα ίδια.Αρχιζω να βαριέμαι λίγο αυτή τη μουντή καθημερινότητα. Όλες οι πουτανες τριγύρω μου και ο κάθε μαλακας προσπαθεί να τις πηδήξει. Κανείς δεν είναι αληθινός. Όλοι κρύβονται πίσω απο μια μάσκα για να είναι αρεστοί.
Μπαίνω στο προαύλιο και κατευθύνομαι προς τον Άλεξ. Ο Άλεξ είναι ο κολλητός μου και ο μόνος που εμπιστεύομαι μέσα στο σχολείο. Καλό παιδί μεν και φιλότιμο, αλλά πολύ μαλακας με τα κορίτσια. Τις πηδάει και αυτο .
Κάθεται με έναν απο τη 2α Λυκείου, τον Σωτήρη, τον παω όμως παρόλο που είναι ένα χρόνο μικρότερος.
Αλεξ:<<Όπα ρε μαλακά Μάριε εξαφανίστηκες? Σε περίμενα χθες αλλα δε μας έκανες τη τιμή. >>
Άλεξ:<< Μέρα παίδες. Σας? >> ωχ ποιος του κουβαληθηκε πάλι? >>
Άλεξ:<<Ήμουν με τη Νίκη και είχε και μια ξαδέρφη της από το Βόλο. Ωραία κοπέλα, ελεύθερη και ψάχνεται.>>Μου κλείνει το μάτι και ο Σωτήρης από δίπλα του χαμογελάει πονηρά.Ωχ πάλι καλά δε πήγα. Δε μου αρέσει να επεμβαίνουν στις γκομενοδουλειες μου και ούτε γουστάρω τα κρυφά ραντεβού και μαλακιες.
Ευτυχώς το κουδούνι χτύπησε γιατί δεν θα έβρισκα δικαιολογία και δε μπορώ να κάθομαι να τον ακούω να με ρωτάει διαφορά πρωί πρωί. Ανεβαίνω πάνω γρήγορα αλλά όταν πάω να βάλω το κινητό μου στη δόνηση, αρχίζει να χτυπάει. Πηγαίνω στις τουαλέτες και το σηκώνω.
Εγω:<< Έλα τι έγινε? >>
<<Μάριε τι ώρα τελειώνεις?>>
Εγώ:<< Στις 2 αλλά θα φύγω πιο νωρίς να παω να πάρω την Σμαράγδα απο το αεροδρόμιο.>>
<<Πέρνα από το σπίτι πριν πας να την πάρεις.>>
Εγω <<Ρε μάνα θα μαι με τον Άλεξ. >>
<<Ας έρθει και αυτός θέλω βοήθεια σε κάτι.>>
Εγω:<<Καλά >>Η Σμαράγδα είναι η αδερφή μου και έφυγε από την Θεσσαλονίκη πέρσυ για να σπουδάσει ιατρική στην Αθήνα.
Βγαίνω από τις τουαλέτες και κατευθύνομαι αργά προς τις σκάλες γιατί βαριέμαι να ακούω τον μαθηματικό πρωινιατικα. Στρίβω και συγκρουομαι με κάτι. Μια λεπτή φωνή ακούγεται απο πίσω μου, γυρίζω και βλέπω μια κοπέλα.
Κοπέλα:<<εεε..συγγνωμη..>> τραυλιζει.
Τρέχει γρήγορα προς την κάθοδο της σκάλας και χάνεται απο τα μάτια μου. Δεν την έχω ξαναδεί αυτή τη κοπέλα. Θα είναι καμία καινουρια.
Γεια σααας..Η πρώτη μου ιστορία ελπίζω να σας αρέσει το πρώτο κεφάλαιο..Το δεύτερο θα ανέβει πολύ γρήγορα...καντε like και σχολιάστε να μου πείτε τη γνώμη σας❤
YOU ARE READING
The Best Prize
Teen Fiction#loveisabulletonthebrain #lovestory#badboy#destroyedgirl