Ano. Udělala jsem to. Otřela o něj krev.
Furt slyším jak zástupce řve bolestí. Cítí moji samotu a vztek. Prožívá můj život. A boli ho to. Najednou si ale všimnu , že zraněný muž zbledl a rty mu seschly. Smutně na mně upíral pohled. Trpěl. Bolestmi. Měl nanejvíš 10minut než zemře. Zaječela jsem přes celý ulice. Z domů se valily obyvatelé a koukali.„Co čumíte? Pomocte mu!“ ječela jsem.
Muž byl ještě slabší.
Najednou ke mně přiběhl mladý chlapík. Vzal avůh četný kufr a vyndal stetoskop. Ulevilo se mi. Doktor.
Začal muže vyšetřovat a rychle vytasil zuby a dotkl se jeho znaku na oblečení. Znak Stínového Kříže se změnil na znak Nebeských.
Ohromeně jsem zalapala po dechu.
„Jak jste?" koktal a jsem.
„Maliçkost.“ Usmál se. Dal muži do pusy tabletku a odebral mu krev. Vytáhl dýku a ošetřil zranění. Zachránil ho.
„Děkuji.“řekla jsem mile.
„Není zač Agátko.“pověděl šibalsky. Já se nechápavě zamračila.
„Cože?“vydechla jsem.
Z mladíka se stal najednou starý vrásčitý hubený dědek.
„Omlouvám se ti. Byla to iluze. Jsem tvůj děda. Otec tvoji matky.“ řekl.
„Aha. No každopádně bude voják v pohodě?“zeptala jsem se.
„Ano. Bude zdráv. Stihl jsem ho ošetřit dřív než umřel. Teď spí. Musíme ho odnést do nemocnice.“řekl pohotově.
„Ale dědečku...“mumlala jsem.
„Ano Agáto?“ řekl tázavě.
„Utekl generál?“ zeptala jsem se.
„Utekl. Doufám , že nepoví nikomu , že tě tu viděl. Ale tvůj bratr. Takový pokrytec. Počkej chvíli. Najmu někoho kdo ho sem dopraví.“poví s úsměvem.
„Proč? Nechala jsem u místa setkání. Křížů. Mohl odejít.“mumlu.
„Neodešel Agáto. Neboj. “uklidní mně děda.
„Ale...“povídám zmateně.
„Našla ho Celesta Schreskasievová. Jsou už na cestě.“usměje se vřele.
Aha. OMG. Nevěděla jsem , že tam byla Celesta. Mněla zůstat s Airou v bytě.
„Dědo? To znamená , že snimi
bude i Aira?“zeptala jsem se láskyplně.
„Ano. A teď pojď. Zatelefonujem Deltě.“mrkne na mně.
ČTEŠ
Morový Kříž
VampireLeganda praví.... Když tři kříže... Aira je dcera členky Legendy Clare. Po tom co matka umřela dívka vyrůstá s kamarádkami a strýcovou rodinou. Kraj ale sužují hladomory,války a nerozhodné kroky cizího Kříže. Dokáží Aira a její kamarádky vše urovnat...