Good morning
Do pokoje proklouznou paprsky raního slunce, které Reginu probudí. Protáhne se v posteli, dokud si neuvědomí, že její nahé tělo je spleteno s někým druhým.
Otočí se, aby se podívala na Rampelníkovu tvář. Zjistí, že už je také vzhůru.
Usměje se a otočí se na něj, "dobré ráno."
"Moc dobré ráno," řekne s úsměvem.
Lehne si mu na hrudník a jemně vzdychne. Jeho ruka ji začne hladit po vlasech.
"Neměla bys jít domů? Cora asi nebude moc ráda."
"Ještě chvilku," odpoví Regina rozespale.
Rampelník se jen pousměje, stále schovával všechen ten smutek za přetvářku. Dnes má svatbu, dnes si vezme toho hnusného, starého krále. Možná ho bude navštěvovat dál, ale nikdy nebude jeho...
________________
Když se oba ustrojí a upraví, připraví ji snídani, aby měla aspoň něco k jídlu.
Regina po snídani vstane od stolu a podívá se na něj smutně. Přijde k ní a pohladí ji po tváři. "Nechci odejít."
"Já vím, taky bych byl radši, kdyby jsi tu zůstala, ale víme, že to nejde."
Pohlédne mu do tváře, on si všimne, jak jí po tváři stéká slza, přijde k ní blíž a obejme ji.
"Bude to v pořádku drahoušku."
Ona však nijak nezareaguje, když se odtáhne, tak jí setře slzy z obličeje. Naposledy ji políbí, jemně, ale zároveň vášnivě. Ona se ho nehodlá jentak vzdát a polibek mu vrátí.
Když se odtáhne, znovu se mu zahledí do očí. "Zbohem Rampe, já se vrátím. Slibuju."
On pouze přikývne a pozoruje ji, dokud neodejde.
ČTEŠ
Good student & Bad teacher
FanfictionRegina se začne od Rampelníka učit temnou magii a později i nejen to....... Jiný příběh Reginy a Rampelníka. Nejlepší umístění: #134 v kategorii fanfikce By: Anonym 10000