Lezim ne pokretna u krevetu. 3 sata su ujutro dok svi spavaju mene ubija bol u nozi. Sutra to jest danas je prva misija. Zayn je rekao da Marija i ja moramo ici na misiju bez obzira sto smo ranjene. Lezala sam jos ukupno sat vremena i onda am ustala i otisla u kupatilo da se umijem trazila sam tufere ili vatu da malo očistim ranu ali umjesto toga u kupatilu sam nasla torbu punu sminke.Cudno.
Nisam znala da ce nas i to dočekati Kada sam usla u sobu vidjela sam Mariju i Laru kako pricaju."Mislile smo da su te odveli"rekla je Lara jos uvijek pospano.
"Ma nisu. Jel znas gdje je prca pomoc moram se rijesiti rane. Krv je posvuda. "
"U kuhinji. Lijeva vratašca od komode. "Rekla mi je lara mašući rukama kako bi mi pojasnila.
"Hvala ti"rekla sam sa osmijehom. Nako u onoj pidami koju sam sinoc dobila i sa neurednom pundom na glavi krenula sam u kuhinju. Vjerovatno svi spavaju.
Dok sam se snasla gdje je kuhinja iako sam sinoc provela 15 min na kuhinjskom stolu. I dalje neznam gdje je. Ugledala sam siva vrata i skotala sam da je tu. Usla sam ne obracajuci pažnju nego samo trazeci prvu pomoc. Otvorila dam ornaric za kojeg mi je lara govorila. Bukvalno sam se zavukla u njega dok nisam ugledala crvenu torbicu sa bijeli plusem.
"Sta ti radis ovdje."rekao je poznati glas koji me je toliko prepao da sam glavom udarila od vrh ormarica.
Okrenula sam se i ugledala Zayna Liama Jacoba u jos nekog momka njihovih godina. Ispred sebe su imali tri pistolja. Dva siva i jedan crni."Sto ce vam to"upitala sam trljajući vrhovima prstiju glavu
"Nisi ovdje da postavljaš nego da služiš"reklao je Zayn hladno.
"A SAD mi odgovori na pitanje koje sam ti davno postavio. Zasto ces ti ovdje. "Rekao je gledajuci direktno u mene kao i ostali decki."Ova.. Ova.. Ova..aaj ra..naa"rekla sam ispuštajući uzdahe od boli.
"Marko pogledaj joj ranu"rekao je Jacob onom decku. Aha zove se Marko.
"Mozes boga mi i ti. Ipak ti si mi ovo uradio. Majmune"
"Koga ti zoves majmunom"krenuo je da me udari ali je Marko rekao da sjedne. Polako mi je skinuo zavoj natopljen krvi. I digao mi nogu u sudoper peruci je. Kada ju je oprao i osušio. Uzeo je iglu i konac. Ali ja sam se pocela derati dok Zayn nije ustao i uhvatio ne za obraze stiskajuci ih.
"Jos jednom vrisni licno cu te ubiti"rekao je stiskajuci zube.
Prestala sam se derati. Nakon 15 minuta usivanja svaki atom snage je otisao iz mene. Ustala sam osjetivši samo malo peckanje od zatezanja koze."Oke Liam Jacob idite po one dvije a ti Marko idi po odjecu"Odmah su ustali i otisli.
Nakon sto su otisli ja sam sjela za sto."Gladna Sam"rekla sam molecljivo. Dok je on nesto tipkao po telefonu.
"Opet? "Rekao je Ustajući sa stolice.
"DA"
"Izvadio je kutiju sladoleda i stavio je pred mene.
"Necu ti ja to jesti"pogledao me je ljutito ustavsi sa stolice i pribivsi mene uza zid.
"Jedu ne jedi zaboli me kurac hoces li. Ja ti nisam konobar da, ti donosim"rekao je gledajuci, cas u mene cas u moje usne. Zeli li me? Omg o cemu razmisljam. Ova kuhinja mi donosi zlo.
"Samo sam rekla"
Poljubio me je iza uha na sta sam se ja sva stresla. Odkud to? Odkud to????????
?
?
Odmakeo se od mene cin je cuo korake. U dnevnom boravku su nas cekali Jacob Marko i Liam sa curama. Donjeli su preglade u kojima su se nalazila odjela.
"Kreni"Ljutito je rekao Zayn.
"Eh ovako trio"stao je malo. Inace nas zove 'trio'
"Danas je prva misija. Danas je skup mafia u Centru Los Angelesa. Tako da danas moramo na avion. Mi smo vas prijavili kao jednu zasebnu Mafiu kako bi se u vas zaljubili nasi divni neprijatelji. Dobile ste haljine za pocetak veceri to je veceras a sutra ce te obuci kozne kombinezone jer ce te se tako pojaviti. VI i Bad girls ste jedine zenske mafie. Naravno imate prednost da sada smislite ime. U mafii imamo po tri glavna clana a vamo ostalo VI imate svoje ljude"rekao je sve sporo ali jasno"Vi cete reci da imate 259 svojih ljudi jer smo vas tako prijavili. Tako VI imate 259 ljudi mi imamo 1034 covjeka. Rekao he a mi smo sve gledale kao zapanjene.
"Vi odlucite ko je kapiten to jest voda mafije. Takode voda ce nositi crni kombinezon I crnog ferarija dok ove sporedne nose sve bijelo. Pazite da se ne napijete. "
"Kako vam se zove mafija"
"Trio of bad bitches"rekla sam brzo na sto su se one složile a oni su samo glavama potvrdili.
"Voda? "Rekao je Jacob.
"Selena"rekle su u isto vrijeme na sto sam se protivila i kasnije sam ostala.
"Gore vam je sminka. Nasminkajte se ne previse dane izgledate kao fufice ali dovoljno i budite spremne polijecemo mojim avionom u 12 h"rekao je Zayn na sta smo se mi svi razišli u svoje sobe.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Nadam se da vam se svida novi dio. Nisam dugo pisala zato sto je u pitanju skola ali novi dio izlazi ili veceras ili sutra.Obavezno
VOTE★
Comentarisite.
YOU ARE READING
PRODATA
Fanfiction"MA PUSTIII MEE. STA TI ZELIS OD MENE " "MALENA SAMOUVJERENA SI" "JESAM ALI PUSTI ME.STA SAM TI URADILA" "NISI TI MALENA VEC TVOJ TATICA. ALI U OSTALOM SADA SI MOJA" "NISAM TVOJA NIKADA NECU BITI PUSTI ME" "MALENA PRODATA SI"