Pēc viņa atbildes es pasmaidīju un vienkārši noliku telefonu malā un uzslēdzu Hasley- Gasoline. Un sāku dejot.
Pēctam es iegāju dušā uzvilku parastās drēbes un gāju mājās.
Es iegāju mājās un gribēju jau teikt "esmu mājās" bet tad es atcerējos ka vecāki ir miruši. *Ding*Bro: Chaw līn.
Es: Wow pat nepapūlējies lai uzrakstītu manu vārdu ar lielo burtu bet tas tā. Ko gribi?
Bro: Wow so cold. Bet vai negribi atnākt uz Dance Practice??
Es: Uhh oky. Būšu tur pēc desmit min.
Bro: Ok bye.
Es uzskrēju uz istabu uzliku nedaudz makeup un pārğērbos
(Viņai ir zili mati)
Neviens vēl nezināja ka es esmu nokrāsojusi matus man liekas izskatās labi.
Māja bija 5 minūšu attālumā no BigHit ēkas. Es diezgan ātri aizgāju. Ieejot ēkā neviens mani nepazina. Yess. Es lēnām iegāju dance practice telpā kur visi dejoja DNA
(Jungkooks un Līna ir kopā)
Es lēnām apsēdos un skatījos kā viņi dejoja. Kad viņi bija pabeiguši viņi skatijās uz mani kā uz es nezin ko. -HEYOO Beidzat Lūrēt-. es pasmējos. Viņi pienāca man klāt un apskāva (group hug). -MIN LĪNA, KURŠ TEV ĻĀVA?!- Brālis (suga) spēlējoties uzkliedza. -Chill bro- es pasmējos. Tad es jutu karstu elpu sev pie auss man nevajadzēja zināt kurš to teica: "Zaķ, tev piestāv." Man nogāja skudriņas bet taureņi vēderā vēl bija. -MĪLAS BALODĪŠI JUNGKOOKAM JATRENĒJAS- es jutu ka Jungkooks smagi nopūšas un nočukst: "Pabo". Un aiziet dejot horeogrāfiju.
Īsa daļa jo gribēju kautko postot jums jo neesmu postojusi ilgu laiku. Bet tā mīlu jūs. Atā susuri.
KritušaisEņģelis.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nakts liesmas.(Jeon Jungkook ff)
RomanceKopā vai Nē? Ko tu darītu?.. 2#Romance 27.11.2017