Jisung 1991
Sungwoon 1994
Minhyun 1995
Seongwoo 1995
Jaehwan 1996
Daniel 1996
Jihoon 1999
Woojin 1999
Jinyoung 2000
Daehwi 2001
Guanlin 2001...................
Jihyo tetap meneruskan basuh apa yang patut.. Tpi ...
"Ya.. Aish"..(terkejut pulk )..
"Maaf encik.. Saya.. Saya "..
"Kau dh berbju putih. Aduh kau ni.. Nsib baik aku muda lagi.. Kalu tak.. Dh jtuh jntung aku ni" ...
"Mian.. "..
"Kau ni tak hbis2 lagi ke.. Byk lgi ke? "..
"Waeyeo? Encik nk tolong ke? "..
"Ehhh.. Aku nk tolong kau dpn halmeoni jer.. Aku takkan tolong kalau halmeoni takda. So bye"..dibuka peti atas ambik air terus prgi..
"Chalja encik "..teriaknya.. Jisung toleh blkng.. Lalu.. Jeling yang TAJAM....
Jihyo tundukan mukanya.. Dia smbungkan kerjanya. Tpi dia turun blik.. Nk apa pulk dia nih..
"Encik? "..orng tu dah nk tutup lmpu.
"Dah.. Tk pyh tutup.. Aku nk makan.. "...
"Encik nk syaa masakan ke? "..
'Huh.. Aku boleh buli dia.. '..
"Hah.. Bgus.. Pergi masakan"..aduh ni dia.. Pembuli bersiri..
Dgn semngat dia masak.. Jisung tergelak sbb kenakannya..
Dah siap diletak didpn matanya..
"Saya naik dulu encik"..
Dgn jahatnya jisung hlngnya..
"Chakaman.. Kau temankan aku.. "..
Jihyo tergelak.. Ingt sado tpi penakut..
"Aku tak takut ok.. "..
Pham2 jer jisung.. Jihyo duduk dpnnya.. Sdp ramennya smpai berbunyi..
"Encik jisung kan? Saya"..katanya telah dihlng ..tngn jisung dilmbai2 dimukanya jihyo..
"Uh.. Tak payah.. Aku tak minat nk tahu nama.. Tdi aku dah ckp.. "..(ckp mulut dgn ada ramen)..
"Encik makan dulu"..malu jisung dibuatnya..
Dah selesai makan, jisung bngun dan tinggalkan shaja.. Jihyo bngun lalu basuh..
"Aku naik dulu!! "...dilyang2 tngnya..
"dae. ". Blas jihyo dgn nada mesra..
........
Kereta dua2 memberikan signal masuk kelorong ruamhnya jisung....akhirnya smpai juga ..smua dah handsome bersutnya.. Aduhh hai.. Adik jisung sapa mereka smua.. (Tau kan jisung ada adik perempuan)..
"Anyeonghasaeyeo oppa"..tunduknya 90drjah.. Mereka memberikan senyuman yng menawan..
"Woojin oppa.. Hai"..tegurnya.. (Kan wannaone go to dia tak dpat contact woojin.. Tau kan).. Woojin yer tersengih-sengih..
"Nnti ckp kat eomma oppa sruh eomma masak biar lebih sbb woojin kamu ni suka makan". Perlinya.. Malu orng tu dibuatnya.. Smua ketawa ....
"Apalah oppa ni.. Tak apa lah oppa.. Kajja masuk.. Eomma appa dah tunggu tu"...dia beranikan diri ambik barang woojin jer.. Ni kes melampau..
YOU ARE READING
Wanna one ghost story [JIHYO]
Mystery / Thrillerwanna one member ghost jihyo.. Kemasukan rumah baru membuatkan mereka rasa rumah itu pnuh dgn misteri... Misteri yng tk dpt diungkpkan.. Apakah mereka berjaya mencari apa yng misteri rumah itu..