A doua zi ajungind la usa casei lui Yoon Sok,nu era nimeni totul era gol si pustiu vizavi de casa lui Yoon Sok o persoana imi zise ca batrinul nu a aparut acasa de o zi si ca poate e la fiul sau simi dadu adresa,ajungind la usa casei fiului lui Yoon Sok deschizind usa casei a vazut o frumusete nemaipomenita,iar din interiorul casei parea o incapere foarte mare,semana a casa de bogatas,erau foarte multe camere multe lucruri frumoase,niste tablouri ce acopereau peretii foarte mari si frumoase.
Aparu o servitoare si ma conduse in camera batrinului,am facut toate cele necesare batrinului dupa care dupa dorinta fiului lui Yoon Sok sa ramin pina va veni el acasa.Am asteptat o ora,2 apoi ma plictisisem foarte tare si am decis sa mai navighez un pik in acest castel mare si frumos,in el am vazut multe camere mari si frumoase multe lucruri frumoase tot in casa am descoperit ca fiul lui Yoon Sok e directorul unei uzine mari din seoul.In sfirsit obosisem foarte tare eram si flaminda si am adormit in sala de oaspeti,dupa citeva ore ce am dormit am visat un vis straniu si de indata mam trezit eram intro camera desi nu intelesesem unde ma aflu,iesind din camera si am vazut 2 barbati 2 femei si 2 copii,unul dintre toate aceste persoane miera cunoscut,era fiul lui Yoon Sok.
Tot odata fiu-sau ma prezinta familiei sale.
Fiul ~Ea este Park Yoona(공원),ea va avea grija de batrinul nostru faceti cunostinta,mau invitat la masa,dupa ce sau dus toti pe la casele lor,fiul a chemato,in biroul sau sa ste de vorba. ~Deci Yoona eu ma numesk Park Mon Boly.astazi la masa cu mine au stat fratele mai mare Park Kim Eli(박 김 엘리)alaturi de el sotia sa Park Bon Hwa si cei doi copii ai lor Park Mina si Park Min Ki ,iar cea care a stat linga mine este viitoarea mea sotie Sun Hi,as vrea sati multumesc pentru ca ai hotarit sa ne ajuti.
Yoona~ am onoarea sa va ajut cu tot ce pot,bine dar pot pleca?
Mon Boly~am hotarit sa locuiesti cu noi atita timp pina cind tatal meu se va insanatosi,Yoona ~multumesc,la revedere.
YOU ARE READING
Din Intimplare
RomanceMa numesc Yoona si meseria mea este medic o meserie nu prea dorita. In cartea mea vreau sa vorbesc despre o dragoste dintro singura intimplare.