SANIRIM TOPU BULDUK!!!

17 2 0
                                    

Beril ve Sinem birşey bulamayınca bizde Merve'yle bir fikir bulmaya çalıştık.Ama aklımıza üstüste çıkmaktan başka bir fikir gelmedi.Aslında bu fikir işe yarayabilirdi ama iki kişinin üstüste çıkarsa o deliğe ulaşacağını zannetmiyorum. Gerçiii bi denemekten bi zarar gelmez yaniiiii.Dedim ve dediğim anda bunun nasıl bi saçmalık olduğunu anladım.Çünkü Merve yukarı çıkınca ben aşağıda kaldım.
Beril
-Iııı Özgeee napcaz.
Ben
-Diyeceğim tek şey şu kii:sizden gıcık kapıyorummm.
Beril
-Hiç öyle deme canım bu fikri sen buldun.
Ben
-E tabi sizde haklısınız ama neden Merve yukarıda? Hem zaten o sizin bi işinize yaramaz anca dır dır ediyo zaten fikir bulma konusunda rezalet. Anlıycanız onu değil beni yukarıya çıkarmanız mantık açısından daha mantıklı.
Sinem
-What???
Beril
-Bence Özge haklı. Hadi Merve aşağı in ve Özge'yi kurtar bakıyım.
Merve
-Allah Allah, kolaysa git sen kurtar. Ha bu arada, Özge sen yukarı çıkınca (tabi çıkabilirsen) sana o ettiğin lafların hesabını sorucam.
Sinem
-Neyse onu bunu bırakında benim aklıma birşey geldi.
Ben
-Sonunda!!!
Sinem
-Özge, istersen sözümü tamamlıyım.
Ben
-İyi tamamla.
Sinem
-Şimdiii herkez ayakabılarını çıkarıcak ve ayakabıların bağcıklarını birbirine bağlayarak uzun bi halat oluşturalım.Özge de ona tırmanarak yukarı çıksın.

Sinem sanırım Merve'ye çekmiş
saçmasapan fikirler buluyor. Bizimkiler ilk önce benim gibi bu fikri beğenmediler ama sonra denemeye karar verdiler ve nasıl olduysa kendimi yukarıda buldum. Ve ben yukarı çıkınca ilerlemeye başladık az biraz sonra ileride yuvarlak şeklinde birşey gördük.

GİZEMLİ KULÜBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin